אקוניס: "דבריו המזעזעים של ליברמן לא פחות גרועים מההסתה של מרעאנה"

איתי גדסי No Comments on אקוניס: "דבריו המזעזעים של ליברמן לא פחות גרועים מההסתה של מרעאנה"

השר אופיר אקוניב תקף את מסע ההסתה המסוכן של ליברמן, כנגד החרדים אמר: "ישראל ביתנו מבססים את הקמפיין שלהם על שנאה, לפני כמה שנים זה היה כלפי הערבים, היום זה כלפי החרדים"

אופיר אקוניס צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס תקף היום (שלישי) את אביגור ליברמן בכנס ירושלים ואמר: "הדברים של אביגדור ליברמן מזעזעים, הם לא פחות גרועים מההסתה של איבתיסאם מרעאנה שנהנת מהכביש החופשי בצפירה של יום השואה ויום הזיכרון לחללי צה"ל".

אקוניס הוסיף ותקף את מסע ההסתה הקבוע של ליברמן במערכות בחירות, "ישראל ביתנו מבססים את הקמפיין שלהם על שנאה, לפני כמה שנים זה היה כלפי הערבים, היום זה כלפי החרדים – זה מראה על לחץ וגסות רוח. אביגדור ליברמן לא יישב בממשלת ימין".נ

על רקע חילופי הממשל בוושינגטון אמר השר אקוניס על מו"מ עם הרשות, "ישראל לא צריכה לחזור לשולחן המו״מ עם הפלשתינים, עד שהם ימשכו את התביעה מבית הדין הבינלאומי בהאג".

השר אקוניס תקף את ההחלטה בהאג ואמר, "זו עלילת דם זדונית נגד ישראל וחיילי צה״ל הגיבורים".

השר התחייב על הסכם עתידי, "אני מתחייב שאם נגיע למצב בו אנו נדרשים לוותר על שטחים, ויעלה הרעיון המסוכן של מדינת טרור פלשתינית ביהודה ושומרון – אאבק בכך בכל יכולתיי".

בסיום דבריו הזכיר השר את המהפך בדעת הקהל, "בעשור האחרון, בזכות יצירת דעת קהל בארץ ובקהילה הבינלאומית, הצלחנו לשנות את הרוב שתמך במתווה "שתי המדינות" והיום מרבית הישראלים מתנגדים לו"

 



0 תגובות