הלוויה קורעת לב לאמא הצעירה מירושלים: אחיותיה: "זה קשה, צאו להתחסן"

    צבי טסלר No Comments on הלוויה קורעת לב לאמא הצעירה מירושלים: אחיותיה: "זה קשה, צאו להתחסן"

    הלוויה קשה וקורעת לב נערכה לאוסנת בן שטרית ז"ל אמא צעירה לארבעה ילדים, שהלכה לעולמה לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה בשבוע מתקדם להריונה. בני המשפחה קראו לציבור לצאת ולהתחסן ובכך להציל את חייהם | מנהל ביה"ח הדסה קראה לנשים ההרות להגיע ולהתחסן בהקדם

    הילדים אומרים קדיש על האמא בהלוויה
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון) נערכה הלוויה קשה וקורעת לב, לאימא צעירה (32) לארבעה ילדים אוסנת בן שטרית שהייתה בשבוע ה-24 להריונה ונדבקה בנגיף הקורונה, לאחר זמן מצבה הידרדר ונחוברה למכשיר האקמו ואמש השיבה את נשמתה לבוראה.

    בהלוויה הקשה והקורעת לב שנערכה היום, אף עין לא נותרה יבשה. בעלה הספיד את אשתו על גמילות החסד הרבה שהייתה לב. מכירה סיפרו גם הם על מידת החסד הגדולה של המנוחה והעזרה לכולם. במהלך הלוויה 3 מילדיה הקטנים יחד עם בעלה קראו מעל מיטתה קדיש תוך שהם פורצים בבכי קורע לב. הילדים הקטנים התקשו להיפרד מהאמא וקראו בשמה תוך כדי בכי חנוק.

    בני משפחתה ציינו לכלי התקשורת כי המשפחה בחלקה התנגדה לחיסונים, ולאחר הטרגדיה הקשה שעברו קראו לכל הציבור לצאת ולהתחסן "זה מציל חיים". אחיותיה קראו גם הן בבכי לציבור, "הקורונה הארורה היא קשה, בבקשה צאו להתחסן".

    בתוך כך, בבית החולים וולפסון עדכנו היום כי מאושפזת כעת במחלקה לטיפול נמרץ חולת קורונה בת 34 בשבוע ה 29 להריונה. היולדת מאושפזת בעקבות דלקת ריאות שהתפתחה בשל נגיף הקורונה. מצבה היה קשה וכעת חל שיפור. היא נמצאת במעקב וטיפול צמוד של צוות המחלקה לטיפול נמרץ בוולפסון.

    בשעה זו מאושפזים בוולפסון חמישה חולי קורונה צעירים, בגילאי 30-50, במצב קשה ומחוברים למכונת האקמו (לב ריאה).

    ד"ר אריה סורוקסקי, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי וטיפול נמרץ קורונה, במרכז הרפואי וולפסון אמר: "אנו ממשיכים לטפל בחולים צעירים המחוברים למכונת לב ריאה, כאשר רבים מהצעירים שרויים במצב קשה ואף קשה מאוד".

    עוד הוסיף, "עם פתיחת המשק והמסחר, חשוב מאוד, אולי יותר מתמיד, ללכת ולהתחסן כנגד הקורונה. אסור להיות שאננים, מדובר פה על אחריות אישית ואחריות קולקטיבית כדי לחזור לשגרת החיים".

    בתוך כך, משרד הבריאות הודיע היוםלקופות החולים כי בעוד שבועיים יגמר מלאי החיסונים של פייזר (מי שמקבל חיסון ראשון נשמר לו השני).

    פרופ זאב רוטשטיין, מנכ״ל הדסה יצא בפנייה אישית לנשים ההרות להגיע ולהתחסן, "לבנות ישראל אלה שמכן בהריון, שיהיה במזל טוב ובשמחה, הקשבנה לייעוץ הרפואי ופיקחו עיניים, צאנה וראינה כי המגפה של הקורונה הבריטית שנמצאת לדאבונינו בארץ, עלולה לפגוע בנשים בהריון".
    פרופ' רוטשטיין הבהיר, "יש לכם אפשרות למנוע את זה. אנא, אני פונה אליכם בפניה שמהלב, לכו להתחסן, למענכן ולמען משפחותיכם האהובות. קיימו בבקשה את מצוות ״ ונשמרתם לנפשותיכם".

     

     

     



    0 תגובות