השלג לא נערם בירושלים: מוסדות הלימוד ייפתחו הבוקר; בביתר סגורים

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on השלג לא נערם בירושלים: מוסדות הלימוד ייפתחו הבוקר; בביתר סגורים

    לאחר שהשלג לא נערם במהלך הלילה, והחל להישטף בגשם הבוקר. בעירייה הוחלט לפתוח את מוסדות החינוך, גם התחבורה הציבורית חוזרת בהדרגה לעיר. בביתר עילית הוחלט לסגור את מוסדות החינוך, תתי"ם וישיבות יפתחו

    ירושלים הבוקר צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הלילה המושלג בירושלים, השלג לא נערם כפי שחשבו בחלק מהתחזיות, וכבר החל הגשם לפנות בוקר לשטוף את השלג הדק יחסית שנערם במהלך הלילה. חלק מילדי ירושלים שהתעוררו הבוקר לא הספיקו לראות את השלג שכיסה בלבן את העיר במהלך הלילה.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון, ומנכ"ל העירייה, איציק לארי קיימו הערכת מצב בהשתתפות כל גורמי העירייה. בהערכת המצב השתתף גם מר אריק קפלן, יו"ר ארגון ההורים בירושלים.

    לאור השלג שירד הלילה ותחזית מזג האוויר העדכנית להמשך הבוקר, הוחלט בעירייה כי הלימודים בחינוך המיוחד, מעונות היום ובכלל מוסדות החינוך בשכונות הצהובות והכתומות, שנפתחו בהתאם להחלטת משרד הבריאות, יחלו הבוקר (חמישי) בשעה 09:00.

    הרכבת הקלה תחל את פעילותה בשעה 07:00 והתחבורה הציבורית כולה בעיר תשוב לפעילות בשעה 08:00.

    בעירייה אומרים כי פועלים כל העת לפינוי השלג מצירי התנועה בכל רחבי העיר, בדגש על הדרכים המובילות אל מוסדות החינוך שייפתחו הבוקר.

    בעירייה מבקשים מהתושבים להתעדכן דרך המוקד העירוני, כלי התקשורת, האתר העירוני.

    מאגד נמסר הבוקר: השירות הבין עירוני מירושלים אל אזור המרכז, הצפון והדרום כן ממעלה אדומים, מבשרת ציון, בית שמש, מודיעין עילית, צפוי להתחדש בשעה 08:00.

    כמו כן, השירות העירוני בירושלים צפוי להתחדש בהדרגה החל מהשעה 8:00 ובכפוף לתנאי הדרך.

    בביתר עילית הוחלט בתום הערכת מצב כי בשל השלג והסכנה בדרכים, מוסדות לילדי החינוך המיוחד, לא יפעלו היום. (חמישי) גם בתי הספר וגני הילדים – לא יפעלו.

    מנגד, ת"תים, ישיבות ומוסדות חינוך הפעילים ע״פ ההנחיות (קפסולות וכדו׳) ייפתחו בשעה 09:00.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      החלטה מבישה! איך יש לימודים כשאין תחבורה!!! (ואין תחבורה!) איך עובדי ההוראה אמורים להגיע? כותבת בתור עובדת חינוך מיוחד מתחילת הקורונה עובדים בלי סגרים!!! העיקר פוליטיקה. כאילו ראש העיר ניצח את השלג. אז לא!

    2. 1

      מההההההההההההה??????????
      בטח השלג נערם, ברוב השכונות באזור ה 5-20 סנטימטר.
      הילדים שלי בנו בובות ואיגלואים.