גלנט: כבר באמצע הגל הראשון אמר לי נתניהו: "מה שיקבע זה החיסונים"

    אסתי פלד No Comments on גלנט: כבר באמצע הגל הראשון אמר לי נתניהו: "מה שיקבע זה החיסונים"

    שר החינוך יואב גלנט בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לפרשה המדינית בין ישראל וסוריה והיחסים בין נתניהו לפוטין. ההדבקות בבתי הספר: "לא היה הבדלים בין הגילאים באחוזי ההדבקות". וזהות המדינה: "מקור כוחו של עם ישראל זה האמונה והתפילה"

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האלוף במיל' ושר החינוך יואב גלנט התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערה המדינית לאחר הדיווחים מסוריה על עסקת חילופי שבויים, הנרקמת בין ישראל לסוריה, החזרת נערה ישראלית שהגיעה לסוריה, תמורת שני אסירים ביטחוניים, לדברי גלנט, "המידע שהועבר לציבור בנושא האזרחית בסוריה זה המידע היחיד שאני יכול לומר".

    גלנט הוסיף ורמז על אופי העסקה, "אני גם אומר שמערכת היחסים שנתניהו בנה עם פוטין מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם".

    שר החינוך התייחס לטענות על הגברת התחלואה במערכת החינוך וסיפר על מחקר חדש ומפתיע, "אין סיבה שמערכת החינוך לא תפתח במלואה. זה בדוק. אין גידול בהדבקה בגלל בתי ספר. הנושא הזה כבר נבדק כמה פעמים וראינו שאין פער של הדבקות בין הגילאים, כל הגילאים זהים באחוזי החולים, לכן זה מראה לנו שבתי הספר אינם מוקדי הדבקה".

    השר גלנט סיפר על הסוד מאחורי הצלחת החיסונים בישראל מול העולם בשל הזיהוי המוקדם של נתניהו, "יש לנתניהו מנהיגות וכושר חשיבה וראייה למרחוק. נתניהו דיבר איתי באופן אישי עוד שהייתי שר עלייה וקליטה באפריל, באמצע הגל הראשון. הוא אמר לי: כל הדברים האלה הם משניים, מה שיקבע זה החיסונים. אמרתי לו איזה חיסונים? הוא אמר לי רק חיסון יהיה פתרון לדבר הזה".

    על זהות המדינה היהודית אמר גלנט, "אני יהודי חילוני שיודע שעיקר הקיום שלנו כעם ישראל – זו התורה. זה 3 תפילות ביום. הסיבה שאני רוצה להישאר שר החינוך זה כדי להנחיל במערכת החינוך יותר ערכי מסורת".



    0 תגובות