ראה"מ אישר את ההצעות של דרעי וגפני: בי"כ יפתחו בשני מסלולים

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ אישר את ההצעות של דרעי וגפני: בי"כ יפתחו בשני מסלולים

    ראה"מ ושר הבריאות אישרו את המתווים שדרשו יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר יהדות התורה משה גפני, לקראת שבת זכור ופורים ופתיחת בתי הכנסת. גבאי בתי הכנסת יצטרכו לבחור בין שתי חלופות – אכיפת תו הירוק למחלימים או 10 מתפללים

    דרעי וגפני צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורות לציבור החרדי. רה"מ נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין אישרו היום (שני) שני מתווים שדרשו יו"ר ש"ס אריה דרעי לפתיחת בתי הכנסת ויו"ר יהדות התורה משה גפני מתווה שבת זכור וחג הפורים.

    על פי המתווה של השר דרעי, בפני גבאי בתי הכנסת יעמדו שתי אפשרויות: עשרה מתפללים בתוך בית הכנסת ועשרים מתפללים שיתפללו במרחב הפתוח מחוץ לבית הכנסת. אפשרות שנייה, היא על בית כנסת שיחליטו לאכוף את תו ירוק למחלימים, ויורשו להכניס מתפללים לבית הכנסת עד 50% מהתפוסה הרגילה.

    מתווה גפני לשבת זכור: תותר סעודות והתקהלויות רק בקרב המשפחה הגרעינית. במקביל משרד הבריאות יצא בקמפיין הסברה שיקרא לארח רק מחוסנים או מחלימים.

    בתי הכנסת ובתי המדרש ייפתחו החל משבת זכור הבעל"ט לפי התו הירוק למחוסנים ומחלימים ב-50% אחוז תפוסה. או במגבלה של עשרה מתפללים בפנים ו-20 בחוץ.

    השר דרעי תקף בקבינט את ההגבלות הקשות על החתונות ואמר, "לגבי המתווה חתונות של 20 איש לא רציני כי רק המשפחה הקרובה זה יותר מזה. חייבים להגדיל את האפשרות להתחתן. צריך לבנות מתווה אחר לחתונות".



    0 תגובות