בן גביר: "אם לא יהיה חיבור כולל, כולנו בסכנה"

    ישראל רובין No Comments on בן גביר: "אם לא יהיה חיבור כולל, כולנו בסכנה"

    יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר בראיון לקול חי: "המציאות אומרת דבר מאוד פשוט: אם עוצמה לא תהיה שם הרשימה לא תכנס ולא תהיה נציגות לציונות הדתית בכנסת" | עוד אמר: "אינני מעוניין לקבל שריון בליכוד"

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר מצר על הקולות שאומרים שהוא אינו מייצג את הציונות הדתית: "הבעיה היא הפטרונות הזאת והתפיסה שבציונות הדתית יש קבוצה מאוד מצומצמת שרק הם הציונות הדתית, חרדים הם לא, חוזרים בתשובה הם לא, ספרדים לא, אנשים עם כיפה יותר גדולה – הם לא. רק קבוצה מאוד מסוימת".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מזהיר בן גביר כי אם לא יהיה חיבור בינו למפלגתו של סמוטריץ, כולם עלולים למצוא את עצמם מחוץ לכנסת: "המציאות אומרת דבר מאוד פשוט: אם עוצמה לא תהיה שם הרשימה לא תכנס ולא תהיה נציגות לציונות הדתית בכנסת. אני מסכים עם משהו אחד: אני באמת משהו שונה. אנחנו בעוצמה פונים לכולם. הציונות הדתית שלי זה לא רק מאבק על האולפנות והישיבות, זה גם מאבק על הציבור בני ברק, זה גם מאבק של אנשים שזורקים עליהם טילים באופקים ונתיבות. אנחנו פונים לכלל ישראל".

    "העניין של המספרים זה גם אחת הבדיחות הכי גדולות", אומר בן גביר "גם אם עוצמה יהודית שווה 9 אלף קולות או 5 אלף קולות, יכול להיות שאלו בדיוק הקולות שיהיו חסרים. בבחירות מועד ב' כשחשבו שיש לנו סיכוי, 84 אלף איש הצביעו לעוצמה יהודית. זה מספר גבוה מאוד". בן גביר טוען כי בחיבור בין הרשימות ניתן לשחזר את ההישג: "עכשיו זה יותר דומה למועד ב', אם נתחבר עם סמוטריץ אנשים יאמינו שיש לנו סיכוי ויצביעו".

    בן גביר מתייחס לאפשרות של שריון בליכוד, ושולל מכל וכל: "אני לא רוצה לקבל שריון בליכוד, אני לא איש ליכוד ואני לא מוסיף להם כלום וכן להפף. יש לי מלחמה על זהותה היהודית של המדינה".

    במענה לשאלת קאהן האם יש מגעים עם הבית היהודי או עם סמוטריץ', ענה בן גביר: "ביננו לבין אנשי סמוטריץ' אין דיבורים. התחברנו לאנשים נפלאים, לתנועת 'נעם'. הרב דב ליאור, גדול הדור של הציונות הדתית והרב צבי טאו הרב של נעם – אלו עומדים מאחורינו. מדובר ברבנים שיש להם עשרות אלפי תלמידים. לבוא ולומר ש'הם לא הציונות הדתית' – זה כואב וצורם. אני מקווה שהשכל ישר יגבר כי אם לא זה יהיה מאוד עצוב".

    בן גביר נשאל שוב: האם יש מגעים עם הבית היהודי? וענה: "אמרתי עם מי אין מגעים, לא אמרתי עם מי יש".

    "אם לא יהיה חיבור כולל, כולנו בסכנה", מסכם בן גביר במסר לצד השני.



    0 תגובות