ניסנקורן: אקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים

    אבי רבינא 5 Comment on ניסנקורן: אקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים

    מועמד מפלגת הישראלים אבי ניסנקורן הודיע כי יקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד בבחירות הקרובות: "החלטתי שמוטב לזוז הצדה"

    אבי ניסנקורן צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המשפטים לשעבר ומועמד מספר 2 ברשימת 'הישראלים', אבי ניסנקורן הודיע יו"ר המפלגה רון חולדאי על החלטתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

    ניסנקורן מסר לאחר הודעתו: "לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן. כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנם ריבוי מפלגות ומועמדים, החלטתי שמוטב לזוז הצדה ולקחת פסק זמן. אני מעריך את רון חולדאי ואת מועמדי הישראלים, ואמשיך לסייע ככל יכולתי במאבק נגד השחיתות, ולמען כלכלה חברתית ודמוקרטיה יציבה".

    יו"ר הישראלים, רון חולדאי הגיב להודעת ניסנקורן: "אני מכבד את אבי ובחירתו ומודה לו על הדרך המשותפת. אני אמשיך לעבוד ללא הרף כדי לאחד את מחנה המרכז-שמאל. ברור לכל שהדרך היחידה לייצר כח משמעותי היא ביחד, וכל אחד יצטרך לוותר. הציבור דורש בצדק איחוד עכשיו – ובכך אני מרוכז".

    כזכור, ניסנקורן שכיהן כיו"ר ההסתדרות נכנס לפוליטיקה במועד א' של מערכות הבחירות האחרונות במסגרת רשימת כחול לבן בראשות גנץ. ניסנקורן נכנס לממשלת נתניהו יחד עם גנץ וכיהן כשר המשפטים.

    עם היציאה לבחירות לפני מספר שבועות הודיע ניסנקורן על פרישתו מכחול לבן והצטרפותו לרשימת הישראלים בראשות ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. היום (ראשון), שבועות בודדים לאחר מכן ובאופן מפתיע הודיע ניסנקורן כאמור על לקיחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

    עם פרישת ניסנקורן, ההערכות במערכת הפוליטית כי מפלגת הישראלים בראשות רון חולדאי לא תתמודד עצמאית בבחירות וצפויה לחבור למפלגת העבודה או לפרוש מהמירוץ.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חזק מעודדדדדדדדדדדדדדדד

    2. 3

      חבל שלא עשית זאת לפני שנה, במאמץ בלתי נלאה להראות יפה נפש כביכול [כמובן ברמה הרדודה והשטחית של השמאל], הספקת לעשות מספיק נזקים!

    3. 2

      הדבר הטוב ביותר שניסנקורן עשה בכל חייו הפוליטיים….