אלפי דוחו"ת כנגד מפירי ההנחיות: מוסדות חינוך נסגרו בי-ם וב"ש

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אלפי דוחו"ת כנגד מפירי ההנחיות: מוסדות חינוך נסגרו בי-ם וב"ש
    שוטרים בקורונה. אילוסטרציה צילום: פלאש90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השוטרים כל העת נמצאים במאבק על שמירת ההנחיות ופועלים כל העת כנגד אותם מפירי ההנחיות. לא פעם השוטרים מותקפים ע"י העבריינים מפירי ההנחיות, לצד ביקורת כנגד שימוש יתר בכוח ע"י השוטרים בחלק מהמקרים. רק אמש (רביעי) השוטרים נתנו 3,395 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ.

    מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת – 2,162 דו"חות, ובהם גם 893 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 71 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 69 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 156 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

    אמש בשעות הבוקר, שוטרים הוזעקו למוסד חינוך בירושלים שפעל בניגוד לתקנות. במקום התפתחו הפרות סדר ואלימות כלפי שוטרים שכללה יידויי אבנים, שחלקם גרמו נזק לניידות משטרה ואחת מהן פגעה בראשו של שוטר בניידת והובילה לפציעתו.

    כוחות המשטרה פיזרו את מפרי הסדר תוך שימוש באמצעים ועצרו 17 חשודים. בנוסף נרשמו עשרות דו"חות במקום בגין הפרת תקנות הקורונה.

    כמו כן, בת"א איתרו השוטרים חנות בגדים פעילה ובה לקוחות שהוכנסו דרך כניסה צדדית בניגוד לתקנות. בעלי החנות פתחו אותה למרות 3 פעמים קודמות בהן נתגלו בה הפרות בגינם נרשמו דו"חות. בעל החנות נקנס והוצא לה צו סגירה למשך 7 ימים.

    לוד: בעקבות דיווח שהתקבל בשעות הבוקר, שוטרים איתרו תפילה המונית של כ-100 איש בחניון תת קרקעי של בניין מגורים בעיר לוד. עם הגעת השוטרים חלקם החלו לעזוב את המקום, והשוטרים פיזרו את המשתתפים ורשמו דו"חות בגין הפרת התקנות במקום.

    בית שמש: אתמול הגיעו כוחות משטרה לאכיפה במוסד חינוכי באחת השכונות בעיר בית שמש. במקום אותרו צעירים רבים שהחלו להתקהל סביב השוטרים, לגדף ואף לתקוף אותם, תוך הפרת הסדר הציבורי ונעצרו שני חשודים.

    בפעילות משטרתית יוזמה שהחלה בשעות הבוקר בעיר בוצעה אכיפה גם כלפי רכבי הסעות תלמידים הפועלים בניגוד לתקנות, בגירים שהיו בדרכם להפר את הסדר במוקדי הפעילות המשטרתית וכן כלפי מנהלי מוסדות חינוך שהפרו את התקנות.ב

    כמו כן, בשעות הערב הגיעו לבית כנסת בבית שמש בעקבות חתונה רבת משתתפים שהתקיימה במקום. במהלך פעילות האכיפה התקהלו באזור מאות אנשים, חלקם הפרו את הסדר הציבורי. כוחות נוספים שהוזעקו למקום פיזרו את ההמון ונעצר חשוד שסירב להזדהות. בנוסף בוצעה אכיפה כלפי משתתפים בחתונה ובעלי האירוע ונרשמו דו"חות בגין הפרת התקנות.

    אשדוד: בלילה שבין שלישי לרביעי, שוטרים ופקחים שפעלו ברובע ט"ו בעיר אשדוד שמעו מוזיקה רועשת באחד מבתי העסק. עם כניסתם הבחינו ב-15 צעירים שמקיימים במקום מסיבה בניגוד לתקנות וחלקם אינם עוטים מסיכה כלל. השוטרים רשמו דו"חות למשתתפים ולבעל העסק נרשם דו"ח ע"ס 5,000 ₪.

    בפעילות אחרת שהתקיימה בעיר באותן שעות אותרו 12 אנשים משחקים בתוך מבנה וביצעו אכיפה במקום שכללה רישום דו"חות.

    הפרת בידוד בחדרה: שוטרים שהבחינו בעבירת תנועה בחדרה, בדקו את פרטי הנהגת במסוף, אז התברר כי היא מפרה את הבידוד. השוטרים רשמו לנהגת (28, חדרה) דו"ח בגין הפרת בידוד והיא נדרשה לשוב לביתה.

    אמש ביצעו השוטרים פעילות אכיפה ב-2,123 בתי עסק. במהלכה עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 58 אזהרות, וב-101 מקומות בוצע דילול קהל. 11 בתי עסק נסגרו בתום שימועים לאחר שהפרו את התקנות. בנוסף בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל-2,185 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-4,701 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

    מהמשטרה נמסר: אנו קוראים לציבור כולו להימנע מיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני שהותר בתקנות ולהקפדה על קיום ההנחיות, הכל בכדי למנוע את הצורך באכיפה ולהצליח באתגר הלאומי של הורדת שיעור התחלואה וכן לצורך חזרה לשגרה בהקדם.

     



    0 תגובות