שגריר ארה"ב היוצא דויד פרידמן הגיע לכותל ואמר "מזמור לתודה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שגריר ארה"ב היוצא דויד פרידמן הגיע לכותל ואמר "מזמור לתודה"

    שגריר ארה"ב בישראל דויד פרידמן הגיע לכותל המערבי יחד עם ר"ע ירושלים ורב הכותל, ונשא תפילת הודיה על הישגים שהצליח להביא לעם ישראל במהלך כהונתו. והיכן השגריר הכי התרגש להיות במהלך כהונתו ואף ימשיך כך בעתיד?

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם סיום תפקידו של השגריר הטוב ביותר שהיה לארה"ב בישראל כפי שהגדירו ראש הממשלה, הגיע הערב (רביעי) שגריר ארה"ב לישראל היוצא דיויד פרידמן מלווה בראש עיריית ירושלים משה ליאון, ורב הכותל הרב שמואל רבינוביץ לכותל המערבי לציון סיום כהונתו המוצלחת.

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הודה לשגריר היוצא על פועלו הרב למען העיר ירושלים ותושביה, יד ביד עם נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ.

    שגריר ארה"ב בישראל מר דיויד פרדימן אמר "מזמור לתודה" אל מול אבני הכותל המערבי וציין כי ירושלים הייתה כל הזמן על ראש שמחתו לכל אורך תפקידו וכי הוא מאוד שמח על ההישגים שהיה לו בכהונתו עבור ישראל וירושלים ועל הביקורים הרשמיים של נשיא ארה"ב מר דונאלד טראמפ וסגנו מר מייק פנס ברחבת הכותל המערבי.

    השגריר הוסיף ואמר כי החלק המרגש בתפקידו היה לבוא בכל שנה, ככהן לברכת הכוהנים המסורתית ברחבת הכותל המערבי וכי הוא מתכוון להמשיך לעשות זאת גם בעתיד.



    0 תגובות