פרופ' בליצר: "יש ירידה בהדבקה גם אחרי מנת החיסון הראשונה"

    אסתי פלד 1 Comment on פרופ' בליצר: "יש ירידה בהדבקה גם אחרי מנת החיסון הראשונה"

    פרופ' רן בליצר בראיון ל'קול חי': "הנתונים הראשונים מראים לנו כי יש ירידה משמעותית בהדבקות כבר אחרי המנה הראשונה כעבור שבועיים ויותר מקבלת החיסון. מנה שנייה מעלה את רמת הנוגדנים עוד יותר כמובן וזה בהחלט חדשות טובות"

    חיסון נגד הקורונה | תמונת אילוסטרצייה צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש קבינט המומחים של 'מגן לישראל' ומנהל מכון המחקר של 'כללית', פרופ' רן בליצר מציג את תמונת המצב של משבר הקורונה בישראל: "מדינת ישראל התברכה במבצע החיסונים המהיר והנרחב ביותר בעולם, אבל אל מול האופטימיות הזו, ההתפשטות של הנגיף במדינה ממשיכה במלוא עוזה ואף בקצב מתגבר, כנראה בהקשר לזן הבריטי שהופך להיות הדומיננטי בישראל".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר מתייחס בליצר ליעילות החיסון: "הנתונים הראשונים מראים לנו כי יש ירידה משמעותית בהדבקות אחרי המנה הראשונה כעבור שבועיים ויותר מקבלת החיסון. זה פשוט מראה שהחיסון עובד. מנה שנייה מעלה את רמת הנוגדנים וזה בהחלט חדשות טובות".

    "גם אחרי חיסון המבוגרים, מומלץ מאד לשמור על ריחוקים מסבא וסבתא, עד לירידה הדרמטית בהדבקות בתוך הקהילה. אנחנו עדיין בתוך סכנה גדולה", מוסיף בליצר.

    "אין ספק שקצב ההתפשטות במגזר החרדי גבוה מכל מגזר אחר וצריך לעשות הכל כדי להקטין את המספרים. כל קהילה צריכה לעשות את ההשתדלות. להבנתי הרוב המכריע של המגזר מקפידים. צריך לעשות הכול כדי להפסיק את מה שעושים המיעוט", קורא פרופ' בליצר.



    1 תגובות

    מיין תגובות