רב ביה"ח שניידר: "הציבור חייב להתעורר"

    ישראל רובין 1 Comment on רב ביה"ח שניידר: "הציבור חייב להתעורר"

    רב בית החולים 'שניידר', הרב אשר לייבי בראיון ל'קול חי': "אני רואה תינוקות בני יום-יומיים שספק אם יזכו לגדול בידיה של אמא אוהבת. הלב שלי שותת; הציבור חייב להתעורר"

    מחלקת קורונה צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רב בית החולים 'שניידר' בפתח תקווה, הרב אשר לייבי מתאר למאזיני 'קול חי' את המצב הקשה השורר בבתי החולים: "לפני כמה דקות ירדתי ממחלקת הפגייה אצלינו ועמדתי מחוץ לחדר שמבעד לחלון ראיתי תינוק קטן, בן יום-יומיים, שאמא שלו מאושפזת מאה מטר מאיתנו. במחלקת הקורונה בבילינסון במצב אנוש והרופאים נאבקים על חייה".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, ממשיך הרב לייבי: "זה אמא שהיא יכולה להיות אחות שלי או שלך. אנחנו לא יודעים אם הילד יזכה לראות את אמא שלו, אם הוא יזכה לקבל ממנה חיבוק וליטוף. הלב שלי שותת".

    לדברי הרב לייבי: "המצב של התחלואה כרגע זה לא מה שידענו לפני חודש או חודשיים. המוטציה הבריטית, כמו שהרופאים אומרים, זה משהו שלא היה מוכר לנו קודם".

    "רק בשבועיים האחרונים, יש עשרה נשים יולדות צעירות, בריאות, ללא מחלות רקע, שחלקן במצב אנוש. מי שמבקר בבתי חולים יודע מה זה מצב אנוש. קריסת מערכות טוטאלית, כל הגוף נתמך על ידי מכשירים".

    הרב לייבי מפציר בציבור לשמור על הכללים: "אני רוצה לדבר ללב של כולנו. אני מבין את כל מי שכבר עייף ומותש מכל הסגרים ומכל הביטול תורה והבידודים וההתמודדות באמת לא פשוטה, אבל אנחנו מצאים במצב קשה ונורא והציבור חייב להתעורר".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אבהלה אני ומשפחתי עברנו בקלי קלות את הקורונה בלי עין הרע אנחנו 6 ילדים ועם ההורים 8 נפשות במשפה וכולם היו חולים בקלות אבא שלי רק היה במיטה בלי צ[תוצאות לוואי בה אני מתפללת כל היום על אנשים שאני מכירה פשוט בוכה!!! זה נורא והיום כל המשפחה המורחבת שלי גם היו חולים קל בה אפיו שהאחות שלי בת חצי נה בבית חולים היתה בסדר גם מא לי חזרו הביתה בלי שום בעיות ודרך הגב גם היא היתה חולה כל המשפחה שלי היתה חולה שזה אומר
      אבא
      אמא
      דוד
      אילה -אני
      מיכל
      נתנאל
      יונתן
      ואחותי הקטנה יעל
      ממש נס נדבקנו בגלל העבודה שלאבא שלי שהיה שם חולה
      מתפללת אילה מפת תקווה גני הדר