ח"כ שי: "הגוש שלנו צריך לייצר סדר יום במדינה"

    ישראל רובין 1 Comment on ח"כ שי: "הגוש שלנו צריך לייצר סדר יום במדינה"

    השר לשעבר יזהר שי בראיון ל'קול חי': "מחצית מהבוחרים רוצים שינוי ורוצים להחליף את ראש הממשלה. כדי להגיע לתוצאה הזו, חייבים איחודים בגוש מרכז-שמאל. מעריך שבשבועיים הקרובים נראה איחודי מפלגות"

    יזהר שי צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר, ח"כ יזהר שי (תל"ם) מתייחס לעריקתו למפלגתו של ח"כ יעלון: "עשיתי ככל יכולתי לשרת את המדינה בממשלה ובקבינט והגיע הזמן להמשיך הלאה. אנחנו בתל"ם מנסים ליצור את הפלטפורמה הנכונה עבור המצביעים בגוש הליברלי-דמוקרטי של המדינה. זו מסגרת שהייתה חסרה בנוף הרבה שנים".

    "לא שמעת אותי יוצא בהאשמות כלפי גנץ", מוסיף שי בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר "אני מסתכל קדימה אל מה שצריך לעשות כדי לרכז מחדש את כל אותם מצביעים שהצביעו על רצונם להחליף את נתניהו ולייצר סדר יום במדינה, דבר שחסר הרבה שנים לגוש אליו אני שייך. את הדרך הזו התחיל גנץ לייצר ולא הגשים עד הסוף. תל"ם ומפלגות אחרות מנסות לעשות את זה".

    לדבריו: "זו דרך של סובלנות, הכלה וחיבור מחדש של החברה הישראלית. דבר שחסר בשנים האחרונות תחת שלטונו של נתניהו". במהלך הראיון העריף ח"כ שי: "אני מעריך שיהיו חיבורים בשבועיים הקרובים. משוכנע שלא תראה 10 מפלגות רצות בגוש הזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוד דמגוג "סדר חדש"… "מחצית הבוחרים" זה שקר מוחלט, הרי זה כולל את כל המפלגות הערביות! ברור שהם לא "לא ביבי", אלא "לא מדינת ישראל"!