לאחר שהורעל: נבלני חזר לרוסיה ונעצר עם נחיתתו

    שלמה ריזל 1 Comment on לאחר שהורעל: נבלני חזר לרוסיה ונעצר עם נחיתתו

    האופוזיציונר המאתגר ביותר שקם לנשיא רוסיה ולדמיר פוטין, אלכסיי נבלני חזר הערב בטיסה לרוסיה ועם נחיתתו נעצר ע"י כוחות הביטחון. נבלני אמר לפני נחיתתו כי אינו אמור להיעצר בשל דעותיו הפוליטיות. עשרות מתומכיו חיכו לבואו בשדה התעופה

    התמונה שמתפרסמת ברוסיה: נבלני שותה את התה באמצעותו הורעל
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חמשה חודשים לאחר שהורעל וחייו ניצלו במבצע מורכב לאחר שהוטס לגרמניה, איש האופוזיציה הרוסי אלכסיי נבלני, יריבו הגדול של ולדימיר פוטין, נעצר הערב עם נחיתתו בחזרה ברוסיה. עם נחיתתו אמר צוותי התקשורת הרבים שהגיעו לסקר את האירוע הדרמטי: "הבית שלי פה. אני לא מפחד מכלום כי אני יודע שהצדק איתי".

    בשבוע שעבר הצהיר נבלני כי הוא מתכונן לחזור לרוסיה שכן זו היא מולדתו והוא אוהב אותה ואת הבירה מוסקבה, והרשויות הודיעו יממה לאחר מכן כי הוא יעצר מיד עם נחיתתו שכן בכך שעזב את רוסיה, הוא הפר את תנאי שחרורו על תנאי על מאסר של 3.5 שנים בעוון גניבה.

    נבלני טוען שהחשדות נגדו על גניבה מופרכות ונובעות ממאבק פוליטי, ואמר כי גם חזרתו לרוסיה לא אמורה לגרום למעצרו בשל דעותיו הפוליטיות. עשרות מתומכיו המתינו בשדה התעופה שבו היה אמור לנחות, ובשל כך הערימו עליהם הרשויות והפנו את המטוס לשדה תעופה אחר במוסקבה. כמה מתומכיו נעצרו.



    1 תגובות

    מיין תגובות