השר שמולי מתריע: "הפיצולים הרבים בשמאל מתכון להתאבדות קולקטיבית"

    אסתי פלד No Comments on השר שמולי מתריע: "הפיצולים הרבים בשמאל מתכון להתאבדות קולקטיבית"

    שר הרווחה איציק שמולי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" קורא לאחדות בגוש השמאל אך לא מתלהב מגוש בהנהגת יאיר לפיד, "יש עתיד נוקטת באסטרטגיה בדלנית וכל מה שמעניין אותם זה מנדט אחד יותר למפלגתם"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הרווחה איציק שמולי התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לפיצולים הרבים מידי בשמאל, "המצב בגוש השמאל לא טוב, יותר מידי פיצולים וסכסוכים. המערך הזה חייב בתוך שבועיים להתארגן" שמולי הוסיף באופטימיות כי "אחרי שהדבר יקרה המציאות כולה תשתנה בשטח ובסקרים".

    על האפשרות לחיבור אחד גדול בשמאל אומר שמולי, "בסוף לא רואה מצב שכולם יהיו עם כולם, אבל עדיין צריך להיות חיבורים" שמולי מבקר בחריפות את הפיצולים הרבים בשמאל ומתריע, "כרגע יש 10 מפלגות שמתמודדות מהגוש זה מתכון להתאבדות קולקטיבית".

    שמולי תוקף את נתניהו ואומר, "אני חושב שראה"מ היה צריך להתעלות מעל האינטרס האישי שלו ולטפל במשבר ואחדות העם והוא התרכז רק במשפט שלו".

    שמולי מתייחס למנהיג מהשמאל שיתמודד מול נתניהו בבחירות ואומר שאחרי שיוצרו החיבורים, בחירת המנהיג תהיה על פי "הרקורד והמספרים יביאו את בחירת המנהיג".

    על אפשרות שמנהיג השמאל יהיה יאיר לפיד אומר שמולי לא מתלהב מהרעיון, "יש עתיד נוקטת באסטרטגיה בדלנית וכל מה שמעניין אותם זה מנדט אחד יותר למפלגתם".

     



    0 תגובות