ח"כ סמוטריץ קורא לאחדות: "קורא לשותפיי בהווה ובעבר לשלב ידיים"

    איתי גדסי 3 Comment on ח"כ סמוטריץ קורא לאחדות: "קורא לשותפיי בהווה ובעבר לשלב ידיים"

    תחת השם החדש "הציונות הדתית" יוצא ח"כ סמוטריץ בהצהרה מהכנסת ואומר, "אנו פותחים את השורות לכל מי שמבקש מפלגה דתית ולאומית", סמוטריץ לא מצהיר על ריצה משותפת עם ימינה או היפרדות ממנה, אך קורא להבית היהודי ובן גביר להתאחד איתו, "שבענו פיצולים, תתי מפלגות וחיבורים מאולצים. בואו נגלה אחריות"

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תחת השם השם החדש "הציונות הדתית" וללא השם המקורי של מפלגתו "האיחוד הלאומי" המיתולוגית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' יוצא הערב (רביעי) בהצהרה מהכנסת  בה הודיע על פתיחת שורות מפלגתו "הציונות הדתית" לכל הקהלים הדתיים והחילוניים להתמודדות והצטרפות. סמוטריץ' לא הודיע כפי שהעריכו על פרישה מימינה וריצה לבד.

    נראה כי ח"כ סמוטריץ' מעוניין לחזק קודם כל את מפלגתו תחת השם "הציונות הדתית" במתפקדים ופעילים חדשים, ומשם לעלות את יכולת המיקוח הפוליטית שלו מול ימינה וההיערכות אפי' לריצה בנפרד מימינה תוך חיבורים פנים מגזריים.

    בהצהרתו אמר ח"כ סמוטריץ', "אנו פותחים את השורות לכל מי שמבקש מפלגה דתית ולאומית. מפלגה שתישא את הערכים שלנו בגאווה ובשמחה. אל שורותינו אנו קוראים את כל שמאס בפירוד, את כל מי שמעוניין ללכת יחד בדרך גדולה של אחדות אמיתית כנה ואמיצה".

    עוד הוסיף, "לא נשווק לכם כוכבים ולא נצטרף לשיח האישים. לא בהתחייבויות ולא בחרמות חלילה. נניח בפניכם מחויבות ערכית ותכניות עבודה. לא נטשטש חלילה את ההבדלים, נדון, נתווכח נלבן, מתוך כבוד אהבה ושלום".

    בקריצה להבית היהודי ולבן גביר אמר סמוטריץ', "אני קורא לשותפיי בהווה ובעבר. אנשים אחים אנחנו. בואו נשים את ה'אני' בצד ונתאחד סביב דרך, ערכים ודגלים. שבענו פיצולים, תתי מפלגות וחיבורים מאולצים. בואו נגלה אחריות, נשלב ידיים ונהיה ראויים לאמון הציבור'.

    בסוף דבריו פנה סמוטריץ' לכל הקהלים ואמר, "אז אם אתם חרדים ומאסתם בעסקנות קטנה זה הבית שלכם. אם אתם דתיים ומאסתם בזגזגנות וסיסמאות מלוטשות זו המפלגה שלכם. אם אתם מסורתיים ומאסתם בתככנות, דילים, שטיקים וטריקים, זו הדרך שלכם. אם אתם חילוניים, אך די לכם בפולחני אישיות זהו מקומכם".

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      סמוטריץ' – לא הכל קולות בבחירות של חילוניים!!! תעזוב את בנט, תחזרו למקור הציוני דתי. בושה לכם ללכת עם האופורטוניסט רודף השלטון, שרואה בציונות הדתית קרש קפיצה לשאיפותיו הפוליטיות!!!

    2. 2

      בקיצור אתה רוצה את חב"ד…. וכל מה שבסגנון… אז בקשה- תחבר את איתמר בן גביר!!!