אבוטבול: "כן אני כזה, אני מאמין בגדולי ישראל לומדי התורה והצדיקים"

    איתי גדסי No Comments on אבוטבול: "כן אני כזה, אני מאמין בגדולי ישראל לומדי התורה והצדיקים"

    בנאום במליאת הכנסת, ח"כ משה אבוטבול ציין את הילולת הנשר הגדול – הרמב"ם והאביר יעקב, וביקר את המזלזלים באמונתם של עמך בית ישראל, "עדיין כואב ליבנו על כל אותם אלו שמזלזלים ומבזים את בני עדות המזרח כמשתטחי קברים ומנשקי מזוזות וקמיעים"

    צילום: פלאש 90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח״כ משה אבוטבול נאם היום (שני) במליאה במסגרת הנאומים בני דקה לרגל הילולת הנשר הגדול הרמב"ם זיע"א, ומרן האביר יעקב אבוחצירא זיע"א וסיפר: "אתמול בלילה הדלקתי שני נרות שמן הראשון לעילוי נשמת הנשר הגדול הרמב"ם רבינו משה בן מימון זצוק"ל הטמון בטבריה".

    אבוטבול סיפר לנוכחים על הרמב"ם, "ענק רוח בתורה בהלכה ברפואה בפילוסופיה חיבר ספרים אדירים הנלמדים עד היום בשקיקה רבה. היה רופאו האישי של מלך מצרים וכבר נאמר לגביו: 'ממשה ועד משה לא קם כמשה".

    עוד הוסיף אבוטבול, "הנר השני לעילוי נשמת הסבא קדישא המנורה הטהורה מרן האביר יעקב אבוחצירא זצוק״ל אשר חיבר ספרים רבים בתורה ובקבלה – פיתוחי חותם, מחשוף הלבן, לבונה זכה ועוד, נטמן בעיר דמנהור במצרים וזכיתי להשתטח בתפילה על קברו".

    אבוטבול הסביר בדבריו כי "אני מציין את גדולתם ועוצמתם של גדולי ישראל אלו שהם תפארת מורשת המזרח, ואני שמח להיות חלק ממורשת מפוארת זו של בני עדות המזרח".

    מנגד אמר ח"כ אבוטבול, "עדיין כואב ליבנו על כל אותם אלו שמזלזלים ומבזים את בני עדות המזרח כמשתטחי קברים ומנשקי מזוזות וקמיעים. כן אני כזה, אני מאמין בגדולי ישראל לומדי התורה והצדיקים, ואכן זכו אנשים רבים לניסים ונפלאות מפקודת קברי הצדיקים זכותם תגן עלינו אמן" סיים אבוטבול את נאומו הקצר.

     



    0 תגובות