אלקין בריאיון: "נדע לחבר בין ליברמן לפיד והחרדים בממשלה של סער"

    אסתי פלד No Comments on אלקין בריאיון: "נדע לחבר בין ליברמן לפיד והחרדים בממשלה של סער"

    השר לשעבר זאב אלקין בריאיון מיוחד ל"מהדורה המרכזית" מדבר על הפרישה והקרע הגדול בינו לבין נתניהו, "נתניהו אדם מוכשר מאוד עם הרבה זכויות שעבר תהליך עצוב וטראגי בשנה האחרונה". ועל הממשלה בראשות סער, "אני חיברתי בין החרדים וליברמן ולכן קמה הממשלה ב-2009"

    זאב אלקין צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    השר והח"כ לשעבר זאב אלקין התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לקרע בינו לבין ראש הממשלה שהיה עד לשנה אחרונה מקורב אליו מאוד. לדבריו, "קרה משהו לבנימין נתניהו זה לא אותו אדם שהכרתי אותו שהצטרפתי אליו ב-2009. הוא אדם מוכשר מאוד עם זכויות רבות והגיע להרבה הישגים אבל הוא עבר תהליך עצוב וטראגי במיוחד בשנה האחרונה".

    על הנאום הקשה כנגד ראש הממשלה שנשא ערב עזיבתו את הליכוד אומר אלקין, "נכון שהנאום שלי היה עם הרבה רגשות, אבל זה לא קשור לבן אדם לחבירו, מי שבא לפוליטיקה צריך להיות ישר עם עצמו. שהרגשתי שאני לא יכול יותר, עשיתי את הצעד הזה".

    זאב אלקין מפתיע וטוען כי "ממשלה בראשות גדעון סער תדע לחבר בין ליברמן ולפיד לבין החרדים. על בסיס סטטוס קוו, בלי לגעת בשום דבר שקיים. אפשר להוציא את נתניהו בקלות מהמשחק".

    אלקין חושף כי "בבחירות 2009 ליברמן התעקש על ברית הזוגיות ונישואים אזרחיים, והמו"מ עם החרדים התפוצץ. אני זה שידעתי איך חבר בניהם בחזרה וכך נתניהו הקים אז את ההמשלה".

     

     



    0 תגובות