שר הבריאות: "עובדים בקצב מטורף, מקדימים מאות אלפי חיסונים נוספים"

    צבי טסלר No Comments on שר הבריאות: "עובדים בקצב מטורף, מקדימים מאות אלפי חיסונים נוספים"
    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבצע החיסונים הלאומי. על רקע הפרסום כי ישראל נחשבת למדינה הראשונה בעולם בחיסון האוכלוסייה, שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין סייר היום (שני) במעבדת הנגיפים בשיבא ובמרכזי החיסונים בקרית גת, באר שבע, אופקים, נתיבות ושדרות.

    לאור השאלות האם צפוי מחסור בחיסונים, השר אדלשטיין הדגיש כי יש מספיק חיסונים לאוכלוסייה בסיכון במדינת ישראל, ועם זאת הוא פועל יחד עם ראש הממשלה להקדים הגעת חיסונים נוספים.

    אדלשטיין סיפר "ראיתי היום את החיסונים של הצוותים הרפואיים ושל האוכלוסייה שעברה את גיל 60. אנחנו עובדים בקצב מטורף, מתקרבים לחצי מיליון מתחסנים. אני שומע שמועות על מחסור חמור בחיסונים. אני רוצה להפריך את השמועות: אין מחסור, לא יהיה מחסור לאוכלוסייה בתיעדוף".

    עוד הוסיף, "לפי כל לוחות הזמנים אנחנו אמורים לקבל עוד מיליוני חיסונים. אני מבקש לשמור על עיקרון התיעדוף ולא להפר אותו. ברגע שהאוכלוסיה בסיכון תהיה בטוחה יותר נתייחס גם לקורונה בצורה אחרת".

    שר הבריאות ביקר בחריפות את ועדת החינוך שהתירה לימודים בכיתות ה-י: "לצערי אתמול ראינו את החלטות ועדת החינוך חסרות האחריות וההבנה. אני מקווה שחברי הוועדה יחזרו בהם ונוכל לנהל את המאבק בנגיף. כל מה שצריך זה לבוא באחריות עם גישה שיש מסלול החיסון ומסלול הריסון".

    השר הבהיר כי "יש תקווה גדולה שנגיע לחיסון של כל האוכלוסייה בסיכון בשבועות הקרובים. יצרנו קשר עם חברות החיסונים ואנחנו מנסים להקדים את הגעת החיסונים הנוספים".



    0 תגובות