הנשיא טראמפ משגר אזהרה לאיראן: "אם אמריקאי אחד ייהרג – אתם אחראים"

    שלמה ריזל No Comments on הנשיא טראמפ משגר אזהרה לאיראן: "אם אמריקאי אחד ייהרג – אתם אחראים"

    נשיא ארה"ב חושף כי 3 רקטות ששוגרו בתחילת שבוע לשגרירות האמריקנית בעיראק לא התפוצצו וזוהו כרקטות איראניות. הנשיא שיגר מזר חריף לאיראן לקראת אפשרות של פעולת תגמול אמריקנית. באיראן חוששים ומיהרו לגנות את האירוע

    הרקטות האיראניות שלא התפוצצו בשגרירות ארה"ב
    12:18
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on דרמה: צה"ל ממליץ על ביטול מוחלט של הילולת הרשב"י במירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הירי לעבר שגרירות ארה"ב בעיראק בתחילת השבוע, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ חושף ברשת כי 3 רקטות לא התפוצצות והם מתוצרת איראן, הנשיא הוסיף איום ברור לעבור איראן וכתב: "אם אמריקאי אחד ייהרג איראן תישא בתוצאות. שקלו את זה שוב'. בנוסף שתי שיירות צבאיות של צבא ארה"ב הותקף היום (חמישי) בעיראק.

    בציוץ כתב הנשיא: "השגרירות שלנו בבגדד נפגעה ביום ראשון מכמה רקטות. שלוש רקטות לא שוגרו. נחש מאיפה הם הגיעו: איראן. עכשיו אנחנו שומעים דיבורים על התקפות נוספות נגד אמריקאים בעיראק".

    "עצה בריאה וידידותית לאיראן: אם אמריקאי אחד ייהרג, אני אראה את איראן כאחראית. תחשבו על זה" הזהיר הנשיא טראמפ.

     

    באיראן שנכנסו לפאניקה מהאיום הישיר של הנשיא טראמפ מיהרו להגיב ואמרו כי "אנו מתנגדים להתקפות על אתרי דיפלומטים. ארה"ב היא האשמה כאן בהסלמה".

    כזכור במתקפה האחרונה על השגרירות האמריקנית שתוכננה ע"י קאסם סלימאני, בתגובה חיסל הנשיא את קאסם סלמיאני וראש המילציות האיראניות בעיראק אבו מהדי אל מוהנדס. באיראן חוששים מתגובה קשה לקראת סוף כהונתו הראשונה של הנשיא טראמפ. לאחרונה העביר הצבא האמריקני נושאת מטוסים ומספר צוללות לאזור.

     

     



    0 תגובות