הפגנות בכל רחבי הארץ במחאה על מות הנער אהוביה סנדק ז"ל: עשרות נעצרו

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on הפגנות בכל רחבי הארץ במחאה על מות הנער אהוביה סנדק ז"ל: עשרות נעצרו

    33 מפגינים נעצרו אמש במהלך ההפגנות הסוערות במחאה על מות הנער אהובה סנדק ז"ל במהלך מרדף של בלשי המשטרה אחר רכב הנערים. המפגינים טוענים לאלימות קשה וחריגה מצד המשטרה תוך שימוש במכתזית לפיזור המחאה. במשטרה אומרים כי המפגינים פעלו האלימות ואף הזיקו למכוניות משטרה

    עצורים בהפגנות צילום: פלאש90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות מפגינים נעצרו אתמול (רביעי) במהלך הערב והלילה בהפגנות ברחבי הארץ במחאה על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל בידי בלשים מימ"ר ש"י במהלך מרדף משטרתי בבנימין, כך על פי טענות המפגינים.

    בירושלים מחו כ-200 מפגינים בהפגנה שהחלה מול המטה הארצי של המשטרה והמשיכה בצעדה למרכז העיר ירושלים. במהלך ההפגנה נעצרו 27 מהמפגינים. עורכי דין מארגון חוננו היו במהלך הלילה בתחנת המשטרה והעניקו סיוע משפטי לעצורים.

    העצורים התלוננו על אלימות שוטרים קשה של משטרת ירושלים במהלך המעצרים. כמו כן, המשטרה עשתה שימוש בפרשים ובמכתזית בכדי לפזר את המוחים, אשר מחו במשך שעות ברחבי העיר.

    בהפגנה בצומת גוש עציון נעצרו 5 מפגינים, בניהם נערות צעירות. גם שם דיווחו המפגינים על אלימות שוטרים קשה.

    באזור הישובים שילה ומעלה לבונה צעדו במחאה עשרות על הכבישים, בשל הצעדות נחסם הציר במשך שעות ארוכות לנסיעת ערבים. במקום עוכבו מספר מפגינים ששוחררו.

    הפגנות התקיימו גם מול משטרת אריאל, בצומת קרית ארבע, בצומת שעריה, במגדל העמק ובמקומות נוספים.

    במשטרה מאשימים את המפגינים באלימות כלפי השוטרים, בהודעת המשטרה נכתב כי: נזק לניידות המשטרה ושני שוטרים נפצעו אמש כתוצאה מהשלכת אבן שפגעה בראשו של שוטר ונשיכת ידו של שוטר נוסף על ידי אחת העצורות במהלך מחאה. המפגינים התעמתו עם השוטרים וחסמו את ציר תנועת הרכבת הקלה. כוחות המשטרה עיכבו/עצרו 28 מפגינים.

    עוד נכתב בהודעת המשטרה: אמש בסביבות השעה 20 החלו עשרות מפגינים להפר את הסדר הציבורי סמוך לצומת המטה הארצי תוך חסימה לסירוגין של תנועת הרכבת הקלה. בהמשך, צעדו המפגינים עד רחוב יפו שם המשיכו להפר את הסדר וחסמו את ציר תנועת הרכבת תוך שהשליכו אבנים וביצים לעבר כוחות המשטרה.

    לטענת המשטרה: חמישה כלי רכב משטרתיים ניזוקו אמש לאחר שאלמונים ניקבו את צמיגיהם וגנבו לוחית רישוי וכל זאת בעת שהשוטרים פעלו לשמירת הסדר הציבורי במהלך המחאה שהתקיימה בצומת המטה הארצי וברחוב יפו. המשטרה פתחה בחקירה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עד מתי??? פעם אחר פעם מזעזע לראות איך כלפי יהודים המשטרה שלנו מתנהגת בפראות הרבה יותר מאשר כלפי מחבלים ערבים!!! איזה בלבול נוראי!