כוכבי מזהיר: "צה"ל מוכן לתקוף בעוצמה כל שותף לפעולה נגד ישראל"

    קובי פינקלר No Comments on כוכבי מזהיר: "צה"ל מוכן לתקוף בעוצמה כל שותף לפעולה נגד ישראל"

    הרמטכ"ל אביב כוכבי משגר מסר אזהרה ברור, לקראת אפשרות של פעולה כנגד ישראל מאיראן או מגרורותיה באזור במעגל המדינות הראשון או השני ואומר, "מדרגות התגובה וכלל התכניות הוכנו ותורגלו"

    הרמטכ"ל אביב כוכבי צילום: פלאש90
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל אביב כוכבי נאם היום (שני) בטקס הענקת "אות הערכה מבצעי" והתייחס בחריפות אולי לראשונה, לאיום שנשלח מאיראן לנקמה בישראל על מספר חיסולים וסיכולים של מעבר נשק שאיראן מייחסת לישראל.

    כוכבי שיגר מסר מאיים לאיראן ולגרורותיה באזור: "לאחרונה אנו שומעים על התגברות האיומים של איראן נגד מדינת ישראל. אם איראן ושותפיה, חברי הציר הרדיקלי, במעגל המדינות הראשון או השני, יבצעו פעולה נגד מדינת ישראל- הם יגלו שהם חברים בשותפות יקרה ביותר".

    כוכבי שב והזהיר כי "צה"ל יתקוף בעוצמה כל מי שיהיה שותף, חלקי או מלא, מקרוב או מרחוק, לפעולה נגד מדינת ישראל או נגד יעדים של מדינת ישראל. אני אומר את הדברים בפשטות ומתאר לאויבינו את המצב לאשורו – מדרגות התגובה וכלל התכניות הוכנו ותורגלו".

    כוכבי הבהיר בדבריו למפקדי צה"ל, "עלינו לראות בניצחון ערך, עלינו לראות בו מצפן המכוון אותנו כל העת ובכל נושא – בפעילות המבצעית ובאימונים, בשגרה ובחירום, בעורף ובחזית. ערך הניצחון איננו מונח ששייך למלחמות בלבד. הוא חלק מהותי מזהות החייל ומפעולת יחידה יום -יום".

    הרמטכ"ל הוסיף והתייחס ברמז לאירוע זריקת הבקת"ב לעבר חייל בגדס"ר גולני שלא פתח באש, "כל חייל הניצב נוכח פני אויב, בשגרה או במלחמה, חייב לפעול בחדות, לחתור למגע, ולסכל כל איום. ההנחיות והוראות הפתיחה באש פשוטות ובהירות: כך נהגו חיילי צה"ל, ומפקדיו לאורך כל השנה באירועים רבים, כך הם סיכלו טרור ואויב, וכך אנו דורשים בכל האירועים בלי יוצא מן הכלל".



    0 תגובות