תוצרת הארץ: פרופ' רוטשטיין קיבל את החיסון הישראלי

    צבי טסלר 1 Comment on תוצרת הארץ: פרופ' רוטשטיין קיבל את החיסון הישראלי

    מנכ"ל ביה"ח הדסה פרופ רוטשטיין החליט לתת דוגמא ולקח חלק בשלב השני של הניסוי בחיסון הישראלי נגד נגיף הקורונה וקיבל את החיסון הישראלי. רוטשטיין הבהיר כי מודע לכך שרבע מהנסיינים יקבלו חיסון דמה. לכן יקפיד על כללי הזהירות וישתמש במסיכה האקטיבית

    פרופ רוטשטיין מתחסן צילום: הדסה
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהשלב הראשון של החיסון הישראלי של המכון הביולוגי עבר בהצלחה, כעת עובר החיסון הישראלי לשלב השני התנדב מנכ"ל הדסה פרופ' רוטשטיין להשתתף בניסוי בחיסון הישראלי שנערך בהדסה.

    פרופ׳ רוטשטיין הבהיר כי שקל רבות באם עליו לשמש כדוגמא אישית ולהתחסן בחיסון הקיים היום בארץ, בראש צוות הדסה, בשל החשיבות הגדולה אותה הוא מייחס לחיסון ההמוני המתחיל היום בארץ. לאור העובדה ששעורי הבקשות לחיסון הם גבוהים ולאור ההשתתפות הגבוהה של צמרת המדינה במבצע, החליט לתת דוגמא אישית כמשתתף בחיסון הישראלי.

    בכדי לסיים את המחקר והניסוי בהצלחה צריכים משתתפים מבוגרים בניסוי ולכן החליט לקחת חלק בשלב השני, פרופ׳ רוטשטיין אמר כי הוא מודע לכך שרבע מהנסיינים יקבלו חיסון דמה. לכן יקפיד על כללי הזהירות וישתמש במסיכה האקטיבית הקוטלת את הנגיף, שהיא פרי פיתוח של המכון הביולוגי, חברת טרא נובל והדסה כך שהדבקתו בנגיף לא תהיה אפשרית.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בקרוב אצל כולנו!!!