גשייד: "דרעי חשש מאנשים לא אחראיים ולכן פנה לרב פירר"

אסתי פלד No Comments on גשייד: "דרעי חשש מאנשים לא אחראיים ולכן פנה לרב פירר"

עוזרו האישי של הרב אלימלך פירר, מנחם גשייד בריאיון ל"מהדורה המרכזית" סיפר על ההליך והחקר שביצע הרב פירר בנושא החיסונים שפותחו במהירות שיא לקורונה. ומדוע לחץ השר דרעי על הרב פירר לקחת עליו את ההכרעה הציבורית בנושא החיסון?

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ההכרעה של כל גדולי ישראל ללכת ולהתחסן, בעקבות ההתייעצות עם העסקן הרפואי הבכיר הרב אלימלך פירר. עוזרו האישי מנחם גשייד התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" וסיפר על ההליך שביצע הרב פירר בכדי לאמת את תוכנו, "בעולם המערבי ישנו הליך מסודר לאשר תרופות וחיסונים. אין שלב שדילגו עליו כן צמצמו בירוקרטיות, רק בגלל המצוקה הכלל עולמית".

עוד הוסיף, "הרב פירר עקב וחקר אחרי כל הפרסומים של חברות התרופות, ואישור ה-FDA. במהלך הניסוי חוסנו 40 אלף איש וחלקם עבר כבר מספר חודשים ולא פיתחו תופעות לוואי. לכן הרב פירר הגיע להחלטה שכן צריך ללכת ולהתחסן".

גשייד הבהיר כי "גדולי ישראל אמרו חד משמעית שהנכון הוא להתחסן". להערכת גשייד, "כאשר יגיע שלב החיסונים לכלל האוכלוסייה – רוב גדול של הציבור החרדי יתחסן, בשבועות הקרובים כל אחד משאר גדולי ישראל יביע את דעתו".

גשייד סיפר כי מאחורי הקלעים, "השר הרב אריה דרעי הוא זה שדחף את הרב פירר לקחת את הנושא הציבורי הזה, ולהביע את דעתו. הרב פירר יתחסן, וגם אני. זה חיסון בטוח שאושר בדיוק כמו כל תרופה אחרת שאנשים לוקחים".

 



0 תגובות