השגריר פרידמן בריאיון ראשון: "מקווה שההישגים הרבים יישמרו ע"י הממשל החדש"

    אסתי פלד No Comments on השגריר פרידמן בריאיון ראשון: "מקווה שההישגים הרבים יישמרו ע"י הממשל החדש"

    שגריר ארה"ב בישראל דויד פרידמן בריאיון ראשון לתקשורת החרדית ב"מהדורה המרכזית" מסביר על הורדת הריבונות מסדר היום, "היינו חייבים להקפיא". שינוי המדיניות מול הפלסטינים, "בוטל להם הווטו". הסכם מטוסי ה-F35 וחייו כשגריר שומר תורה ומצוות

    צילום: פלאש90
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר ארה"ב בישראל דויד פרידמן בראיון ראשון לתקשורת החרדית הערב (שני) ב"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן מודה על הפסדו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות, ומקווה כי "ההישגים הרבים של הנשיא טראמפ מול ישראל ישמרו ע"י הממשל החדש. בעיקר בנושא האירני".

    על הורדת החלת הריבונות מסדר היום למרות הצהרת הנשיא טראמפ מסביר פרידמן כי "במסגרת הסכמי אברהם היינו חייבים להקפיא לתקופה מסוימת את החלת הריבונית הישראלית על יהודה ושומרון. אני מקווה שזו לא הקפאה לזמן ארוך" אמר פרידמן.

    פרידמן ונתניהו בבסיס צבאי על רקע המערכת להגנה מפני טילים אמריקנית שהובאה לישראל | פלאש 90

    על שינוי המדיניות ההיסטורית מול הפלסטינים אומר השגריר כי "הדבר המשמעותי שקרה מול הפלסטינים בקדנציה של הנשיא, שבוטל להם הווטו. הם לא יכלו להטיל ווטו על שום דבר. לא התקדמנו מול הפלסטינים כי הם לא דיברו בשפה אחת, יש הרבה מחלוקות בניהם, וגם הם התגלו כחסרי יכולת לדיאלוג" הבהיר השגריר.

    שגריר ארה"ב דויד פרידמן שידוע כאדם שומר תורה ומצוות סיפר על חייו כשומר תורה ומצוות בתפקידו הרם, "זה שאני שומר תורה ומצוות רק תרם לי בתפקיד, כי אני חי את היהדות, זה חלק ממני, אני לא לומד על היהדות, ולא מסתכל עליה מהצד".

    בסיום הריאיון התייחס השגריר לעסקת הנשק בין ארה"ב לאיחוד האמירויות ואמר, "מכירת ה f35 לאמירויות היא לא חלק מהסכם. ברגע שמדינה כזו עושה שלום עם ישראל היא הופכת לידידה של ארה"ב והיא עולה ברשימת הממתינים לרכישת נשק מארה"ב" הסביר פרידמן.



    0 תגובות