פרוש: "אגו"י מתנגדת לחוק הגיוס במתכונת הנוכחית"

    אבי יעקב No Comments on פרוש: "אגו"י מתנגדת לחוק הגיוס במתכונת הנוכחית"

    סגן שר החינוך מאיר פרוש בראיון לקול חי: "לא רואה פשרה בין נתניהו לגנץ. הולכים לבחירות" | עוד אמר: "אגודת ישראל מתנגדת לחוק הגיוס במתכונתו הנוכחית"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר החינוך מאיר פרוש מעריך כי הממשלה לא תמלא את ימיה וישראל אכן תלך לבחירות "ברגע שהחוק לפיזור הכנסת אושר בקריאה טרומית, אני לא רואה את גנץ חוזר בו או את נתניהו מוותר לו. המסקנה: הולכים לבחירות".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר כאן בקול חי, אומר פרוש: "כשאין תקציב אז אין גם תקציב מלא לישיבות והכוללים ודברים נוספים שלא נמצאים בבסיס התקציב, כך שבחירות זה לא דבר טוב במהותו".

    סגן השר פרוש מתייחס גם לעניין חוק הגיוס ואומר, כי "לא היה דיון של ממש בנושא חוק הגיוס, ההכרעה של מועצת גדולי התורה בזמנו הייתה שאם החוק של משרד הביטחון עובר צריכים לפרוש, במידה והיה עובר היינו כבר בסנקציות כלכליות של מאה מיליון ש"ח על עולם הישיבות".

    "אני רוצה להזכיר לכולם", מוסיף פרוש "מועצת גדולי התורה הורתה לנו להתנגד לחוק ולפרוש מהממשלה אם יובא לאישור. אף אחד לא דיבר איתנו על שינויים שגדולי ישראל דרשו בחוק הזה, שהיה מקצץ משמעותית את תקציב הישיבות".

    סגן שר החינוך התייחס לנושא נוסף, הלמידה מרחוק: "הנושא של הלמידה מרחוק הוא לא רק בעידן הקורונה, ישנם מצבים לדוגמא בדרום שנזקקים ללימוד מרחוק. לכן רכישת מכשרים כשרים כעת לילדי הציבור החרדי בעלות של עשרות מיליונים הוא דבר מבורך".



    0 תגובות