נתניהו: "נרכז את האכיפה במוקדי התחלואה"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "נרכז את האכיפה במוקדי התחלואה"

    ראש הממשלה נתניהו בביקור במנהלת האכיפה: "אנחנו רוצים לרכז את מאמץ האכיפה בצירים שמהם באה התחלואה" | על המלצת ועדת האיתור לתפקיד פרקליט המדינה: "כחול לבן מפרה את ההסכם; היינו צריכים להקים ועדה משותפת למינוי הבכירים"

    צילום: לע"מ
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) במנהלת אכיפת הקורונה של משטרת ישראל. בדברים שנשא במקום אמר נתניהו "אני מתרשם שיש מאמץ אדיר של המשטרה. המפגש בין השוטר לאזרח או לבעל העסק הוא מפגש קשה ואני רוצה להביע הערכה למאמצים שאתם עושים בתנאים לא פשוטים. עם זאת, אנחנו חייבים להדק ולשפר את האכיפה. אנחנו רוצים לרכז את מאמץ האכיפה בצירים שמהם באה התחלואה וכרגע זה מרוכז בכמה יישובים".

    בהתייחס למצב הפוליטי, אמר ראש הממשלה: "אנחנו נצביע מחר נגד פיזור הכנסת ובעד אחדות. אני קורא לבני גנץ ללכת לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת. אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו. יש לנו הישגים ביד, יש לנו מאמץ אמיתי להוריד את התחלואה, להביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, להביא עוד סיוע לעסקים ולאזרחים – צריך לעשות את כל זה ביחד".

    נתניהו הגיב לראשונה להמלצת ועדת האיתור אמש, שבחרה בעו"ד עמית איסמן למועמד לתפקיד פרקליט המדינה. "כחול לבן מפרה את ההסכם מהיום הראשון, היינו צריכים להקים ועדה משותפת למינוי הבכירים. זה מצער", אמר נתניהו.



    0 תגובות