ניסנקורן על הצע"ח לפיזור הכנסת: "נקבל החלטה מחר; אי אפשר להמשיך ככה"

    איתי גדסי 2 Comment on ניסנקורן על הצע"ח לפיזור הכנסת: "נקבל החלטה מחר; אי אפשר להמשיך ככה"

    שר המשפטים אבי ניסנקורן על הצעת החוק לפיזור הכנסת: "נתכנס ונקבל החלטה מחר בערב. אי אפשר להמשיך ככה, כשמשיקולים אישיים לא מעבירים תקציב" | השר עמיר פרץ: "אני מניח שהסיכויים שנצביע לפיזור הכנסת הם מאוד גבוהים"

    צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר רשימת כחול לבן, שר המשפטים אבי ניסנקורן התייחס היום (שני) להצעת החוק לפיזור הכנסת, שתגיע להצבעה במליאה ביום רביעי הקרוב. ניסנקורן אמר כי מחר צפויה רשימתו להחליט כיצד להצביע בנידון: "נתכנס ונקבל החלטה מחר בערב. אי אפשר להמשיך ככה, כשמשיקולים אישיים לא מעבירים תקציב. זה ברור לכל כחול לבן". את הדברים אמר ניסנקורן בראיון ל'כאן רשת ב'.

    שר הכלכלה עמיר פרץ התייחס גם הוא בשיחה עם רשת ב' להצעת החוק, ואמר: "אנחנו מתואמים עם כחול לבן, ואני מניח שהסיכויים שנצביע לפיזור הכנסת הם מאוד גבוהים. אני חושב שזו העמדה המתגבשת".

    בשבוע שעבר שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר כאן בקול חי, חבר נוסף מרשימת כחול לבן, שר החקלאות אלון שוסטר, שאמר "נקבל החלטה סמוך למועד על פי מידת הרלוונטיות של המהלך הזה". שוסטר הוסיף "אם כבדרך נס ראש הממשלה יחליט שהוא חומל על אזרחי ישראל ויקדם את נושא התקציב ואת נושא המינויים אז כמובן שלא נתמוך".

    עוד אמר שוסטר באותו ראיון, כי "אנחנו לא נהיה מוכנים שביד אחת מפרים באופן בוטה את ההסכם בעניי הקציב, ואנחנו אנחנו נפעל כרגיל ונהיה הילדים הטובים האולטימטיביים של הפוליטיקה הישראלית. עד כאן".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה יהיה בבחירות? לא ידוע, בינתים נברך ברוך שפטרנו מהניסנקורן הזה…

    2. 1

      מסכן ניסנקורן. הוא רועד מפחד שמא בני גנץ יתמוך בהצעה לפרק, אז באמת העסקן מההסתדרות גמר את הקריירה של "שר" המשפטים. אחרי הבחירות הבאות, ספק גדול אם בכלל יבחר לכנסת אחרי מבפר המנדטים החד סיפרתי (ועל אצבעות יד אחת) שתקבל מפלגתו. על עמיר פרץ, אין מה להוסיף. הוא נמוג זה מזמן עם מפלגתו הארורה.