מלכיאלי: "לצעדים של גנץ יש ריח של בחירות"

    ישראל רובין 1 Comment on מלכיאלי: "לצעדים של גנץ יש ריח של בחירות"

    ח"כ מלכיאלי בשיחה עם קול חי: "מה שגנץ עושה, לוקח את משרד הביטחון ומשתמש בו ככלי פוליטי – זה דבר שהוא לא היה אף פעם ואסור לעשות אותו; כל מי שמריח את הצעדים האחרונים של גנץ – מבין שזה צעדים של בחירות"

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תוקף את התנהלות השר גנץ: "במאבקים הפוליטיים יש איזו שהיא מסגרת שתמיד צריך להישאר בתוכה. להישאר בתוך מאבק פוליטי לגיטימי שאפשר להתמודד איתו. מה שבני גנץ עושה, לוקח את משרד הביטחון ומשתמש בו ככלי פוליטי – זה דבר שהוא לא היה אף פעם ואסור לעשות אותו".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר כאן בקול חי, אומר מלכיאלי: "ההתנהלות של הממשלה, זה שאין ועדת שרים, אין תקציב, אין חוקים – בעייתי מאוד. מי שעוקב אחרי סיעת ש"ס היא הסיעה היחידה היום בקואליציה שלא תראה שהיא אתגרה את הקואליציה בהצבעות לא ענייניות. היינו ממלכתיים לאורך כל הדרך".

    מלכיאלי מוסיף: "יש הסכם קואליציוני ברור, כתוב בו שצריך להעביר גם את חוק הגיור, גם את חוק הגיוס – והדברים האלה תקועים עכשיו ולא מתקדמים. כל מי שמריח את הצעדים האחרונים של גנץ – מבין שזה צעדים של בחירות. ראש הממשלה לא יכול להתנהל כששר הביטחון שלו מגייס את הצבא כדי להביך אותו בוועדה שאין לה שום שיניים. זו הבנה שאנחנו בבחירות אלא אם כן מישהו יתעשת על עצמו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לצעדים של גנץ?
      לא של ביב?

      תהליכים מדיניים ללא ידיעת השותפים (מי כבר מדבר על החלטה), זו לא ממשלה בתוך ממשלה?
      אי העברת תקציב שנתי (מי כבר מדבר על דו שנתי), זו לא ממשלה בתוך ממשלה?
      רקיחת דילים אפלים עם הרשימה המשותפת ובראשם מנסור עבאס, לממשלה הבאה, זו לא ממשלה בתוך ממשלה?

      ביב, לפני הכל.
      לפני הכל, ביב.