אשראי לעוקץ: מטפלת אצל זוג ניצולי שואה גנבה מהם 100 אלף ש"ח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אשראי לעוקץ: מטפלת אצל זוג ניצולי שואה גנבה מהם 100 אלף ש"ח
    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עובדת זרה נעצרה בידי המשטרה לאחר שבמהלך עבודתה כמטפלת אצל זוג ניצולי שואה בשנות ה- 80-90 לחייהם, גנבה מהם את כרטיס האשראי ובאמצעותו משכה לא פחות מ- 100,000 ש"ח מחשבונם.

    תחילתה של החקירה הסמויה החלה בעקבות תלונה של זוג ניצולי שואה תושבי שכונת רחביה בירושלים, לאחר פניה של הבנק אליהם בעקבות משיכות חריגות של מזומן באמצעות כרטיס האשראי של בני הזוג.

    לאחר פעולות חקירה והצלבות מידע שערכו חוקרי המשטרה ישראל בשיתוף עם חברות האשראי והבנק, עלה החשד כנגד החשודה שעבדה אצל הקשישים כמטפלת.

    עם התקדמות החקירה הסמויה שכללה פעילות מגוונות, חשפו החוקרים את דרך פעולתה שכללה משיכת כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים לאורך החודש האחרון שהסתכם בסכום של כ 100,000 ש"ח שגנבה.

    הלילה לאחר איסוף הראיות ואיתור בכתובת בה נמצאת החשודה ומעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו בלשי מג"ב לדירה בבני ברק שם הסתתרה החשודה מתחת למיטה. במהלך החיפוש בדירה נתפסו עשרות אלפי שקלים ומטבע זר.

    החשודה עובדת זרה בשנות ה -40 נעצרה והועברה לחקירה. במהלך היום תובא בפני בית המשפט השלום בירושלים לדיון במעצרה.

    מהמשטרה נמסר: משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים למיצוי הדין עם אותם חשודים, הפועלים במרמה כלפי בני הגיל השלישי שמנצלים את מצוקתם, גילם, הנגישות לרכושם ולעיתים אף אינם מסוגלים לדעת או לספר את שעובר עליהם.



    0 תגובות