לאחר שטען כי בי"ח מקבל תשלום על נפטרי הקורונה: פרופ' ריבקינד מתנצל

צבי טסלר No Comments on לאחר שטען כי בי"ח מקבל תשלום על נפטרי הקורונה: פרופ' ריבקינד מתנצל

בריאיון לתקשורת טען פרופ' ריבקינד כי בתי החולים מקבלים תגמול על נפטרי הקורונה. בעקבות הסערה וההטעייה התנצל ריבקינד בפני מנכ"ל ביה"ח הדסה בו הוא מועסק, "המידע הזה קראתי בעיתון ומידע זה אינו מהמן ואינו מוכר לי מתוך התנהלות ביה"ח"

מחלקת קורונה צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הסערה שנוצרה עקב דבריו של פרופ׳ אבי ריבקינד מביה"ח הדסה בריאיון לתקשורת בתחילת השבוע, כי בתי החולים  מקבלים כסף על נפטרי קורונה. פרופ' ריבקינד אף ציין כי בתי החולים בארץ מקבלים 220 אלף ש״ח בגין חולי קורונה מתים.

האמירה של פרופ' ריבקינד התבססה כפי שהוא מציין כיום רק על דבר מה שקרא ברשת או בעיתון ואין לה כל שחר. לאחר האמירות הקשות התבקש פרופ' ריבקינד להתנצל באופן מיידי על האמירות הקשות שאין להם שחר, בפני מנהל בית החולים הדסה בגין דברים מוטעים ומטעים, הפוגעים בבתי החולים בארץ.

מכתב ההתנצלות של פרופ' ריבקינד למנהל בית החולים הדסה: 

לכבוד
פרופ' זאב רוטשטיין
מנכ"ל
ה.מ.הדסה.

פרופ' רוטשטיין הנכבד,

בראיון שנתתי באולפן ווינט בתאריך 1.11.20, חלה טעות בדבריי, במהלך הריאיון נשאלתי לגבי תשלומים שבתי החולים בישראל מקבלים בגין נפטרי הקורונה. באופן מוטעה השבתי כי בתי החולים מתוגמלים על נפטרי הקורנה.

אדגיש כפי שציינתי בשידור כי את המידע הזה קראתי בעיתון ומידע זה אינו מהמן ואינו מוכר לי מתוך התנהלות בית החולים הדסה או מבתי חולים אחרים. אני מודע כי באמרתי זו הטעיתי את המאזינים והצופים שכן לדבריי אין שחר.

כרופא בכיר בבית החולים הדסה, בוודאי שדבריי שנאמרו עשויים להישמע כמיצגים את המוסד בו אני מועסק, דבריי היו כלליים ולא התיחסו לארגון זה או אחר. לא התכוונתי לפגוע או להטיל דופי בפיעילותו של כל מוסד רפואי.

אני כמובן רוחש כבוד רב לחבריי אשר נאבקים מידי יום על חייהם של חולי הקורונה, הנמצאים במצב קשה ובוודאי שאינם מרווחים דבר ממותם. זו היתה אמירה שגויה שאין לה מקום ועל כך אני מתנצל.

בברכה
פרופ' א. ריבקינד



0 תגובות