אלעד: בת 9 חודשים שהתה ברכב הוריה זמן ממושך

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אלעד: בת 9 חודשים שהתה ברכב הוריה זמן ממושך

    פעוטה כבת 9 חודשים פונתה לבית החולים במצב יציב לאחר ששהתה ברכב סגרו זמן ממושך | באיחוד הצלה מזכירים: לא להשאיר ילדים או פעוטות ללא השגחה בכלי רכב אפילו לא לרגע

    רכב. אילוסטרציה
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צוותי הרפואה של איחוד הצלה ומד"א העניקו סיוע רפואי ראשוני לפעוטה בת 9 חודשים ששהתה זמן ממושך ברכב הוריה באלעד. הפעוטה פונתה לבית החולים שניידר במצב יציב ובהכרה מלאה.

    זאב טפר חובש בכיר של איחוד הצלה מסר: "לדברי בני משפחתה היא שהתה ברכב זמן ממושך. הענקתי לה סיוע רפואי ראשוני ומתן חמצן. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשהיא בהכרה ובמצב יציב – ניתן לציין כי מזג האוויר הקריר הציל את חייה".

    חובש רפואת חירום במד"א יהודה פורייס סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה בזרועות אביה כשהיא בהכרה וחמה למגע. מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי שכלל קירור ומתן נוזלים, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ שקוררה מראש ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבה יציב".

    באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים להקפיד על הנחיות הבטיחות והזהירות ולא להשאיר ילדים או פעוטות ללא השגחה בכלי רכב אפילו לא לרגע – גם בתקופת החורף. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות ימנעו אסונות מיותרים.



    0 תגובות