ליצמן: "מקווה שהיועמ"ש יסגור לי את התיק ללא אשמה"

    אסתי פלד No Comments on ליצמן: "מקווה שהיועמ"ש יסגור לי את התיק ללא אשמה"

    ח"כ ליצמן שובר שתיקה מאז התפטרותו בשיחה עם 'קול חי': "מקווה שהיועמ"ש מנדלבליט יסגור לי את התיק ללא אשמה; אני הייתי הראשון שהתרעתי שהולך להיות סגר בראש השנה ויום כיפור. למה לא עשו סגר בקיץ כשהיו 2000 חולים? יכולנו למנוע הרבה מתים! הייתי תומך בסגר אם זה היה בקיץ"

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב ליצמן שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית', לראשונה מאז פרישתו מהממשלה: "אין חרדי שלא הרגיש שהממשלה מכוונת את האש נגדינו. הרגשתי שאני לא יכול לשבת שם. למה לא עשו סגר באוגוסט? למה חיכו שיהיו 8000 חולים? למה סגר דווקא ביום כיפור?", תוהה ליצמן.

    האזינו

    ליצמן קובל על יחסה של התקשורת אליו במהלך תפקידו כשר הבריאות: "התקשורת לא פירגנה לי. חיפשו אותי בכל דבר. התפטרתי שהיו 15 חולים ביום! ועברתי לשיכון כי כולם אמרו לי שזה חשוב לציבור החרדי".

    עוד הוסיף ליצמן: "ההסתה של התקשורת נגדינו לא תשפיע על הבחירות, כי החילונים רואים שהפכנו לירוקים, ושיש לימודים ומספר החולים אצלינו יורד, ויש לנו הנהגה רוחנית שיש לה גם כן דעה".

    ליצמן מספר על מאחור הקלעים של ניסיונו לחזור לממשלה: "פניתי לכחול לבן שיהיה להם סגני שרים שהם לא מימשו, והם התחילו לעשות לי קומבינות, אז הלכתי לש"ס. אם אני ארצה לחזור לתפקיד סגן שר, אז איציק כהן מחזיק בזה".

    בהתייחסו לעניינים הפוליטיים הפנים מפלגתיים, אמר יו"ר יהדות התורה כי: "היחסים עם דגל התורה מצויינים, הוכחנו שאנחנו עומדים בהסכמים, חסיד התפטר בדיוק כמו שהבטחתי".

    ליצמן הוסיף והצהיר כי מפלגתו לא תקח תפקיד שר פעם נוספת: "לא נראה לי שאגודה תקח עוד פעם תפקיד שר".

    עוד אמר ליצמן "אם הייתי היום שר הבריאות אז אישפוזי הבית היו עכשיו כבר בשיא הפעולה".



    0 תגובות