שקד: "עדיף בחירות מסגר שלישי – זה יותר זול"

    ישראל רובין 2 Comment on שקד: "עדיף בחירות מסגר שלישי – זה יותר זול"

    ח"כ איילת שקד בשיחה עם 'קול חי': "בנט צריך להתמודד על ראשות הממשלה מול ממשלה לא מתפקדת, מסוכסכת ומתקוטטת שלא מצליחה לנהל את המשבר. לא נשתף פעולה עם הרשימה המשותפת בהקמת ממשלה חלופית, רק בחירות חדשות רלוונטיות. זה גם יותר זול מסגר שלישי"

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איילת שקד אומרת כי "יש שסע גדול שהולך ומתעצם ואנחנו צריכים לחשוב איך ממשלה חדשה יכול לרפא את השסע הזה".

    האזינו

    בשיחה עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי', אומרת שקד כי יו"ר מפלגה הוא הראוי להנהיג את המדינה: "אם בנט יחליט להתמודד לראשות הממשלה הוא יעשה את זה בצורה מסודרת, אבל לדעתי הוא בהחלט צריך להתמודד. אני חושבת שבנט הוא האדם המתאים להנהיג ולנהל את המדינה. ממשלת נתניהו-גנץ לא מתפקדת ולא מצליחה לנהל את המשבר הבריאותי ואת המשבר הכלכלי הקשה שאנחנו עוד לא מבינים כמה הוא חמור ונראה את זה לצערי בתקופה הקרובה, כאשר יותר ויותר עסקים יפשטו את הרגל".

    בהתייחס להצעה לשיתוף בין לפיד, גנץ ויעלון להדחת נתניהו בהצעת אי אמון, אמרה שקד כי מדובר בספין: "אנחנו לא ניקח חלק במשחק הזה. זה ספין פוליטי. לא נשתף פעולה בהקמת ממשלה עם הרשימה המשותפת. אנחנו משתפים פעולה עם המפלגות הציוניות ולא עם המפלגות האנטי ציוניות. הספין הזה נועד כדי לשמש את כחול לבן ללחוץ על נתניהו לקיים את הרוטציה. אלו משחקים פוליטיים שלא ניקח בהם חלק".

    בנוגע לאפשרויות נוספות של ממשלה אחרת בתוך הכנסת הנוכחית טענה שקד כי "בכנסת הנוכחית אין ממשלה אחרת זולת הממשלה הקיימת, ואם רוצים להחליף את הממשלה צריך ללכת לבחירות".

    עוד הוסיפה שקד "בחירות יותר זולות למדינה מסגר שלישי ואם נמשיך במצב הזה אנחנו עוד עלולים חלילה למצוא את עצמנו בסגר שלישי".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מי שחושב שבנט ראוי להיות ראש ממשלה אני לא יופתע אם יום אחד יגלה שהוא חולה נפש…
      לא שנתניהו בסדר.. אבל בנט?!
      אפילו אידיאל מסודר אין לבנט הוא קופץ כמו קפיץ ימין שמאל ימין שמאל…