תלונה כנגד ח"כ מהמשותפת: נתן מכת אגרוף וחטף מכשיר פלאפון

    ישראל רובין 1 Comment on תלונה כנגד ח"כ מהמשותפת: נתן מכת אגרוף וחטף מכשיר פלאפון

    בתיעוד שמופץ ברשת נראה ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת חוטף את הטלפון האישי של פעיל ימין שצילם אותו והתעמת איתו. הפעיל התלונן במשטרה וטען אף כי ח"כ סעדי הכה אותו במכת אגרוף

    ח"כ אוסאמה סעדי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושב רחבות שהגיע אמש (מוצ"ש) לבית החולים קפלן הותקף לטענתו בידי ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת, כך ע"פ תלונה דחופה ששוגרה במהלך הלילה לתחנת משטרת רחובות.

    באירוע, שתועד בידי המותקף, ניתן לראות שבמהלך עימות עם פעילי שמאל ואנרכיסטים שהגיעו לתמוך במחבל הג'יהאד האיסלמי מאהר אל אחרס המאושפז בבית החולים קפלן, החלו תומכי המחבל להיצמד לבחור תוך עימות מילולי שבשלב מסויים מגיע ח"כ סעדי תוך שהוא חוטף לכאורה למתלונן את מכשיר הפלאפון, כך על פי טענת המתלונן.

    ע"פ התלונה שהוגשה בידי עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו' אשר מסייע למתלונן כנפגע עבירה, במהלך חטיפת הפלאפון בידי ח"כ סעדי הוא הכה את הבחור במכת אגרוף. גם ח"כ עופר כסיף ששהה במקום תועד שהוא מתעמת עם המתלונן וקורא לעברו קריאות. הח"כים ותומכי המחבל התעמתו במקום גם עם מאבטחי בית החולים וגם עם משפחות מאושפזים שהתלוננו על המהומה והבלאגן.

    בתלונה כתב עו"ד בלייכר כי מדובר בתקיפה שמעידה על מסוכנות שכן התוקפים ביצעו את התקיפה לעיני השוטרים והמאבטחים ללא חשש. בתלונה ביקש עו"ד בלייכר לעצור את התוקפים לאלתר. בנוסף צויין כי המתלונן יגיע היום לתחנת המשטרה למסור תלונה מסודרת ולמסור את התיעודים שברשותו למשטרה.

    מטעמו של ח"כ אוסאמה סעדי לא נמסרה תגובה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בושה וחרפה! כבר אמרנו מזמן מחבלי הרשימה המשותפת הם רוצחים בדם קר!
      הם משתתפים בכנסי החמאס והג'יהאד! הם קוראים לרצוח את הילדים שלנו! הם בעצמם משתתפים בפעולות אנרכיסטיות (^כמו שרואים בכתבה^)! הם אפילו לא מכירים במדינת ישראל אלא רק במדינה פלסטינית!!!
      האם לא הגיע זמן שיעשו משהו נגד המחבלים האלו??? הם יושבים לנו בתוך הנהלת המדינה!!! ה-צ-י-ל-ו ! ! !