הטיחה ביועמ"ש: "פרשת משפטים בושה" – ועוכבה לחקירה בשבת

    ישראל רובין 3 Comment on הטיחה ביועמ"ש: "פרשת משפטים בושה" – ועוכבה לחקירה בשבת

    אישה שקראה לעבר היועמ"ש מנדלבליט את המילים "פרשת משפטים בושה" במהלך יום השבת לפני מספר חודשים, עוכבה לחקירה זמן קצר לאחר מכן תוך חילול שבת | היועמ"ש: "האירוע טופל ללא שום מעורבות מצד היועץ"

    היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבת פתח תקווה, עו"ד במקצועה, המתגוררת בסמיכות למקום מגוריו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, סיפרה ל'חדשות 13' כי לאחר שעברה ליד היועץ מנדלבליט ברחוב לפני מספר חודשים (במהלך שבת פרשת משפטים) והטיחה בו את המשפט "פרשת משפטים, בושה" – היא עוכבה לחקירה במשטרה.

    זמן קצר לאחר שהטיחה בו את הדברים, עצרה ליד האישה ניידת משטרה כאמור, ושני שוטרים סמויים ביקשו לעכב אותה לחקירה בגין הטרדת איש ציבור. "אמרתי להם שלומר 'פרשת משפטים בושה' זה לא הטרדה ואין לי בעיה להודות שאמרתי את זה כי זה באמת לא הטרדה", סיפרה האישה לעיתונאית איילה חסון ב'חדשות 13'.

    השוטרים שבו וביקשו ממנה להתלוות אליהם לחקירה. היא השיבה להם שהיא לא מעוניינת לחלל את השבת אך אין לה בעיה לשבת איתם בבית במטרה ללבן את העניינים. "השוטר כל הזמן היה עם הפלאפון על האוזן והלך לצד ועשה את הרושם שמישהו מלמעלה נותן לו הוראות והוא נלחם בו. אני שאלתי אותו מי זה מי שהוא מדבר איתו והוא ענה לי שזה מפקד תחנת פתח תקווה, ואז הגיע האיום שהיה מול הילדים 'אם לא תעלי איתנו לרכב ותסעי לחקירה ניאלץ לעצור אותך ולשים עלייך אזיקים ואז יהיה לא נעים בכלל", סיפרה האישה לאיילה חסון.

    "נכנסתי לחקירה אצל בחור בשם אבינועם צדק", המשיכה האישה בסיפורה "להפתעתי הוא אמר לי שהחקירה איננה על הטרדת עובד ציבור אלא על חדירה לפרטיות. אני שאלת אותו כיצד אירוע שהתרחש ליד בניין המגורים שלי נכנס לקטגורית 'חדירה לפרטיות', ואבינועם הסביר לי שכל פנייה של מישהו למנדלבליט, לא משנה באיזה נושא, מהווה פגיעה בפרטיות שלו".

    "בד בבד המשטרה נסעה לבית הכנסת 'ניגוני חיים' וחקרה את מנדלבליט ושומר הראש שלו. שומר הראש שלו אמר 'אני לא שמעתי עוד דברים מעבר ל'פרשת משפטים בושה'. אבינועם סיכם את חוות הדעת של שומר הראש שקבע שאני לא נראית אישה מסוכנת. אחר כך נאלצתי לתת טביעות אצבע ולהצטלם כאחרונת העבריינים", מספרת האישה.

    גם גורם במשטרת פתח תקווה אומר כי המעצר שלה היה מיותר ולא הייתה כאן שום עבירה פלילית.

    היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הגיב למקרה ומסר: "היועץ המשפטי לממשלה הוא אישיות מאובטחת. אירועי אבטחה למיניהם מטופלים ע"י גורמי האבטחה, האחראים לביטחונו של היועץ. היועץ לא הגיש תלונה בנושא, וגם לא התבקש להגיש תלונה ואף לא מסר עדות במשטרה. היועץ גם לא התערב וגם לא יתערב בהחלטה כלשהי בנושא, אשר נוגע אליו אישית. כל הצגה אחרת של הדברים היא שקרית".

    ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע ובחקירה מלפני שמונה חודשים. החשודה נחקרה באזהרה ובסיום החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ברור מה חשבתם…
      אם הדיקטטורה המשפטית פה במדינה… בושה!!!
      איפה כל הפוליטיקאים הברברנים בו נראה אותכם אה?
      תקלטו רק בן גביר ישים לזה סוף!

    2. 1

      איך המשטרה הגיע אם מנדלבליט "ששומר שבת" לא דיווח להם ???