פרופ' גרוטו: "מתווה הישיבות עבד מצוין, נבדוק איך לחדש אותו בקרוב"

אסתי פלד No Comments on פרופ' גרוטו: "מתווה הישיבות עבד מצוין, נבדוק איך לחדש אותו בקרוב"

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות בריאיון ל'מהדורה המרכזית' אומר כי כבר בשבוע הבא תוסר מגבלת הקילומטר והסגר פחות יורגש. חד עם זאת מדגיש גרוטו כי "נצטרך להתרגל להגבלות מחמירות לתקופה ארוכה" ומבהיר, "בערים האדומות הסרת המגבלות תהיה פחות נדיבה"

צילום: פלאש90
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, והתייחס לאפשרות שבערים האדומות לא יפתחו מוסדות החינוך, "לא הוחלט בדיוק היכן יפתחו מסגרות החינוך. יהיו הקלות בקרוב זה לא יהיה סגר אבל עדיין זה יהיה קרוב לזה. נצטרך להתרגל להגבלות מחמירות שתהיה לנו שליטה במצב".

מתווה רמזור יימשך? "יהיו הבדלים בין הערים, הרמזור יכנס רק בעוד 4-6 שבועות. יהיו מקומות שיהיו שם סגר או כתר, ההקלות בערים אדומות יהיו פחות נדיבות".

אנשים לא הרגישו שאכן היה סגר? "למרות התחושה אנחנו רואים בנתונים של תנועת ניוד וישנה ירידה. היו פחות התקהלויות גם בבתי הכנסת. חגגו את החגים בצורה בטוחה יותר, ולכן הגענו לירידה במספר הנדבקים".

לגבי חתונות אומר גרוטו, "שנפתח את מגבלת התנועה שכנראה תרד כבר בשבוע הבא. כרגע לא אפשרי לעשות חתונה עם מוזמנים מחוץ לקילומטר עד לשבוע הבא".

פרופ' גרוטו מסכם את זמן אלול ובתוך ההיערכות להמשך הלימודים בזמן חורף, "מתווה הקפסולות בישיבות עבד מצוין אפשר לכנס את הצוות שעוסק בנושא ולחשוב איך מחדשים אותו כבר בימים הקרובים".

 



0 תגובות