התגובות להחלטה החצופה של בנט להגביל את הכותל: "זורקים את הטלית והתפילין"

    איתי גדסי ואבי רבינא 1 Comment on התגובות להחלטה החצופה של בנט להגביל את הכותל: "זורקים את הטלית והתפילין"

    חברי הכנסת החרדים הגיבו בזעם על האפליה הבוטה והחצופה של ראה"מ בנט להגביל את התפילות בכותל, בעוד במגזר הכללי נערכות הופעות ענק בחללים סגורים באין מפריע

    צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זעם ציבורי רב על ההחלטה המפלה והחצופה של ראה"מ בנט בקבינט, להחיל מתווה מיוחד על הכותל המערבי, על פי המתווה הכותל יוגבל ל- 8,000 מתפללים והרחבה תחולק לקפסולות, כשבמקביל הופעות ענק עם מעל 10,000 באולמות סגורים ומשחקי ספורט עם מעל 30,000 משתתפים נערכים במגזר הכללי בחופשיות וללא אכיפה.

    ח"כ פרוש הגיב על מתווה הסליחות בכותל שיעלה בקבינט הקורונה: "לציבור השומר המסורת אין אימון בהחלטות של קבינט הקורונה. לא ייתכן שכאשר במקומות אחרים חוגגים במסיבות למעלה מעשר אלף איש בתוך אולמות, לא יתנו לציבור להתפלל בכותל המערבי באוויר הפתוח. זו חוצפה ועזות מצח".

    חבר הכנסת אורי מקלב אמר על החלטת הממשלה להטיל הגבלות בכותל המערבי: "את ההחמרות הגדולות ביותר מה שלא מטילים על אף מקום מטילים בכותל המערבי שהוא מקום פתוח, הציבור החרדי ימשיך לשמור את ההנחיות אך האבסורד והניכור זועק לשמים אלו לא החלטות מקצועיות אלא החלטות מנותקות מנוכרות ומחמירות ללא כל סיבה".

    ח"כ יעקב אשר אמר בתגובה ל'מתווה הסליחות' שיובא הערב לקבינט הקורונה: "לא הופעות זמרים ובדרנים בהשתתפות אלפים באולמות סגורים, לא תפלות יום שישי בהר הבית, לא משחקי ספורט המוניים, מחבר הספר למלחמה בקורונה מצא את מוקד ההתפרצות היחיד של הנגיף: מעמדי הסליחות בכותל המערבי. ממשלת ישראל זורקת לפני הכל את הטלית והתפילין. על הממשלה להסיר מסדר יומה את החרפה הזו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      .. האם יהיה גם הגבלות בהר הבית כל יום שישי לתפילות של ערבים..?