הרב הראשי לישראל לבעלי התקיעה: הצטרפו לתקיעת השופר המשותפת

    איתי גדסי No Comments on הרב הראשי לישראל לבעלי התקיעה: הצטרפו לתקיעת השופר המשותפת

    ביום ראש השנה בשעה 11:00 ישמעו תקיעות שופר בכל רחבי הארץ במסגרת המיזם של ארגון "בנועם" לזכות את כל המבודדים והחולים הנמצאים בבית בשמיעת התקיעות. הרב הראשי קורא לכל רבני הקהילות ובעלי התקיעה להצטרף

    הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הטלת הסגר על המדינה בשישי הקרוב, ולאור העלייה הדרמטית בתחלואה שהביאה למאות אלפי מבודדים במהלך החג, הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, קורא לרבני הקהילות ולבעלי התקיעה, להצטרף ליוזמה של תקיעת שופר משותפת בשעה מסוימת בבוקר השני של ראש השנה.

    מיזם התקיעה המשותפת, נולד על רקע של פניות רבות לרבני קהילות ברחבי הארץ, של מתפללים שהביעו בשל המצב לא יוכלו לשמוע תקיעת שופר.

    במכתב שפרסם הרב הראשי, הוא מברך את ארגון הרבנים 'בנועם', שעודד רבנים וראשי קהילות ובעלי תקיעה להצטרף למיזם תקיעת השופע הכלל ישראלית רחובה של עיר במכתבו קרא הרב לאמץ את השעה האחידה בבוקר יום השני של ראש השנה, שנקבעה כשעה לתקיעת שופר ולפרסם זאת, על מנת שכל אחד ואחת החפץ בכך ידע בשעה האמורה להקשיב לתקיעת השופר.

    ארגון 'בנועם' יצא במיזם, לתקיעת שופר כלל ישראלית, בבוקר השני של ראש השנה בשעה 11:00 "המיזם נולד מביקוש אדיר של קהל מסורתי המקפיד לשמוע את קול השופר, ושחושש השנה שבשל הקורונה לא יוכל לבקר בבתי הכנסת או במקומות התפילה הקבועים כמדי שנה", סיפרו היוזמים. מודל ההשראה של המיזם הוא שירת המרפסות בימי הסגר הגדול בחודש ניסן. שירה שכללה הצדעה לצוותי הרפואה ושירים של חג הפסח.



    0 תגובות