סמוטריץ: "אתם מפחדים ממנדלבליט ונותנים לו לנהל את המדינה"

    איתי גדסי 1 Comment on סמוטריץ: "אתם מפחדים ממנדלבליט ונותנים לו לנהל את המדינה"

    ח"כ סמוטריץ' בהצגת הצעתו להקמת ועדת חקירה למערכת המשפט במליאה: "כולכם טייחים שעוזרים לניסנקורן לבנות את החומה הבצורה שמאחוריה אתם מסתירים את השחיתות והעיוותים של מערכת המשפט. אבי ניסנקורן, הוא ראש הממשלה האמיתי וכולכם עובדים אצלו! אתם מ-פ-ח-ד-י-ם"

    סמוטריץ' נואם צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת
    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' הציג כעת במליאת הכנסת את הצעתו להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת תחלואי המערכת המשפטית.

    "הממשלה הזו היא כישלון חרוץ בכל תחום", פתח סמוטריץ' את דבריו באמירה נחרצת. "אתם כישלון בקורונה: הבאתם אותנו להתפרצות מסוכנת ולסגר שני וגם אותו אתם לא מסוגלים לנהל בצורה יעילה. אתם כישלון בכלכלה: לא העברתם תקציב מדינה וגם את 11 מיליארד השקלים, התוספת, שאני, כן אני, הצעתי בוועדת הכספים עוד לא הבאתם לאישור הועדה והציבור והמיזמים החינוכיים והחברתיים שזקוקים לו עדיין ממתינים לתקציב שיציל אותם מקריסה בכיליון עיניים".

    "אתם כישלון בציונות ובהתיישבות: ביו"ש יש הקפאה דה פקטו כבר יותר מחצי שנה. עמיר פרץ מוכר את הנגב לבדואים והם ממשיכים להשתולל ולעשות צחוק מצה"ל בגניבות מצאלים ושאר שטחי האש".

    "אתם כישלון בלאחד את העם! חברי הכנסת החרדים, איזה הישג הבאתם לציבור הנהדר שלכם? שיתפתם פעולה עם הפיכתו ל"מפיץ מחלות" ושעיר לעזאזל?! לממשלה הזו, יש הישג אחד בלבד. כולכם טייחים שעוזרים לניסנקורן לבנות את החומה הבצורה שמאחוריה אתם מסתירים את השחיתות והעיוותים של מערכת המשפט. אבי ניסנקורן, הוא ראש הממשלה האמיתי וכולכם עובדים אצלו! אתם יודעים למה? כי אתם מ-פ-ח-ד-י-ם".

    "אתם מפחדים ממנדלבליט ונותנים לו לנהל את המדינה. אתם מפחדים מניסנקורן ונותנים לו להיות ראש הממשלה האמיתי, לא זה "החלופי", אלא זה האמיתי שכולכם סרים למרותו. אתם מפחדים מהנשיאה חיות, ונותנים לה שוב שוב לפסול כאן חוקים, לפגוע בביטחון ובמאבק בטרור ובאופיה היהודי של המדינה".

    "אתם מפחדים משי ניצן וחבריו בפרקליטות ולכן חוץ מלעשות רוח מאפשרים להם להמשיך לשקר ולטייח, ולתפור תיקים אפילו לראש הממשלה ולא עושים כלום".

    "ואם גם אחרי החשיפות המטלטלות של עמית סגל ואראל סגל וקלמן ליבסקינד אתם עדיין יושבים כאן מפוחדים ולא תומכים בהצעה כל כך צודקת, כל כך אלמנטרית, אז כנראה מגיע לכם, מגיע לך ראש הממשלה. אבל, זה לא מגיע לציבור הישראלי. זה לא מגיע למצביעי הימין שכל פעם מצביעים ימין ומקבלים שמאל. להם מגיע משהו אחר! ולכן, אנחנו נמשיך לעמוד כאן שוב ושוב ולהציב בפניכם מראה".

    "נמשיך להוביל את המאבק הצודק וההכרחי הזה שעם ישראל כל כך מיחל להצלחתו. נמשיך להציב חלופה ערכית, אמיצה ונחושה לפחדנות ולחדלון האישים והמעש שלכם".

    "ועכשיו, כדי שהציבור יזכר על מה המאבק הזה אני רוצה להזכיר רק דוגמא אחת להתנהלות הפגומה של המערכת.
    כזו שלא זקוקה להדלפות ותחקירים עיתונאים – פשוט כי היא נעשה על השולחן, בכלוי, בלי טיפת בושה".

    "וזה הסיפור של מאיה פורמן שאמורה היתה להתמנות למנהלת היחידה לרפואה משפטית במכון לרפואה משפטית ושי ניצן עשה הכל כדי לסכל את המינוי שלה תוך הדחה לתצהיר כוזב רק כי היא סירבה ליישר קו עם המערכת ועמדה על חובתה. כן, חובתה. לא זכותה. להיות נאמנת לערכים המקצועיים שלה בחוות הדעת שהגישה בתיק של רומן זדורוב".

    "הפרקליטות לא אהבה חוות דעת שהיא הגישה בתי ודרשה ממשקד הבריאות לבטל את המינוי שבו היא זכתה במכרז כדין. פורמן פנתה לבית הדין לעבודה שפנה לד"ר חן קוגל – מנהל המכון – וביקשה את עמדתו לגבי התאמתה לתפקיד. קוגל ניסח תצהיר וחתם עליו, אלא שכשהוא הגיע לפרקליטות, הפרקליטות לא אהבה את מה שכתוב בו ודרשה לקבל אותו בקובץ וורד פתוח כדי לשנותו! והוא אכן שונה אבל ד"ר קוגל סרב לחתום על ה"עדות המשופצת" והגיש את תצהירו המקורי ופורמן מונתה לתפקיד".

    "על הניסיון הזה של הפרקליטות להדיח עד להגיש תצהיר שקרי הוגשו תלונות גם לנציבות הביקורת על הפרקליטות גם ללשכת עורכי הדין וגם למשטרה. גם הנציבות וגם לשכת עורכי הדין לא חסכו את שבט ביקורתם מהתנהלות הפרקליטות אלא שלהם אין שם כח או סמכות – והחקירה במשטרה? הצחקתם אותי. שי ניצן הורה לפרקליטות לסגור את התיק. נו מה חשבתם?".

    "בדיוק כמו שהוא שמר על רות דוד וכמו שהוא שומר עכשיו על ליאת בן ארי ועבירות הבנייה שהיא לכאורה עברה. הוא שומר על עצמו ועל הכוח שלו ושל חבורתו לעשות מה שהם רוצים".

    "ובזה חברי בליכוד ובמפלגות החרדיות, אתם מפחדים לטפל! כי לא מעניין אתכם שהציבור הישראלי סובל. כי לא מעניין אתכם שבוזגלו סובל מעיוות דין כמו שהוא לא מעניין אתכם כשהעסק שלו קורס בקורונה ואין לו אוכל להביא לילדים שלו".

    "אבל אנחנו לא מפחדים ולכן הציבור מעריך אותנו ונותן בנו אמון ורוצה שנחליף אתכם בהנהגה שלו. אתם תמנעו עכשיו הציבור ימנע מלהצביע לכם כי נמאס לו שאתם עובדים אצלכם ולא אצלו. אם תתנגדו, הציבור יתנגד לכם בקלפי. כי הוא רוצה סוף סוף ימין שיודע למשול ולא מפחד!".



    1 תגובות

    מיין תגובות