דיווח: סוכל ניסיון חיסול שגרירת ארה"ב כנקמה על חיסול סלימאני

    שלמה ריזל No Comments on דיווח: סוכל ניסיון חיסול שגרירת ארה"ב כנקמה על חיסול סלימאני

    שגרירת ארה"ב בדרום אפריקה לנה מרקס היהודיה, הייתה יעד לחיסול איראני כנקמה על חיסולו של רב המחבלים קאסם סלימאני כך מדווח אתר "פוליטיקו" | הסכם השלום: שר החוץ ההונגרי ישתתף במעמד הסכם השלום בוושינגטון

    מפקד כוח קודס הגנרל האיראני קאסם סולימאני
    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתר החדשות האמריקאי "פוליטיקו" דיווח מפי בכירים בוושינגטון כי טהרן עדיין מתכננת את נקמת חיסול סולימאני, וכי היעד הפוטנציאלי המרכזי שלהם במשך כמה חודשים הייתה שגרירת ארה"ב בדרום אפריקה, לנה מרקס.

    העיתון לא מדווח כיצד סוכל ניסיון החיסול, אבל נראה שהדיווח הזה הוא חלק מלחימה פסיכולוגית במטרה להראות לאיראנים שכוונתם ידועה. השגרירה מרקס, אגב, היא יהודיה שמוכרת מאוד בארה"ב.

    המודיעין האמריקני הזהיר בשבועות האחרונים כי האיום על חייה של השגרירה מארס הפך למשמעותי בהרבה. עוד לפי הדיווח, השגרירות האיראנית בפרטוריה, בראשות מהדי אפכג'עפרי, מעורבים ישירות בתכנון הנקמה.

    בתוך כך, הסכם השלום ההיסטורי שייחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין בבית הלבן יהיה לו גם שושבין אירופאי. שר החוץ ההונגרי, פטר סיירטו, ישתתף בטקס חתימת ההסכם בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין. על אפו וחמתו של האיחוד האירופי.

    ראש ממשלת הרשות הפלסטינית, מוחמד אשתיה, אמר בפתח ישיבת הממשלה הפלסטינית: "מחר נצפה ביום השחור ביותר בתולדות האומה הערבית ונצפה בכישלונה של הליגה הערבית. איחוד האמירויות ובחריין יחתמו מחר על הסכם כניעה ערבי לעיסקת המאה".



    0 תגובות