סוהר נתפס מפר בידוד ומסיע ברכבו שב"ח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סוהר נתפס מפר בידוד ומסיע ברכבו שב"ח

    השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ומ"מ נציב שב"ס הורו לפטר סוהר שב"ס שנתפס כשהוא מפר בידוד ומסיע ברכבו שוהה בלתי חוקי. "אירוע פלילי חמור מאוד", מסרו בשב"ס

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    10:05
    26.04.24
    הרב אריאל שחר No Comments on קדושת חול המועד \\ הרב אריאל שחר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוהר שב"ס שנמצא חיובי לקורונה לאחר שבא במגע עם חולה מאומת והיה אמור להיות בבידוד, נמצא הבוקר (חמישי) כשהוא מפר את הבידוד וברכבו שוהה בלתי חוקי אותו הסיע. בהודעת שב"ס נכתב כי "מדובר באירוע פלילי חמור מאוד".

    השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ומ"מ נציב שב"ס הנחו לפעול לתחילת הליך פיטורין במיידית לצד המשך החקירה המשטרתית כנגד המיוחס לו.

    השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה מסר: "גופי המשרד לביטחון הפנים נמצאים בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, מאבק קשה להצלת חיי אדם. הבוקר עודכנתי ע"י מ"מ הנציב כי הסוהר המדובר לא זו בלבד שביצע לכאורה עבירה פלילית (נושא שיטופל על ידי משטרת ישראל) אלא שסיכן את בריאות הציבור בכך שהפר את הבידוד שהוא נמצא בו בשל מגע עם חולה מאומת — ונמצא חיובי לנגיף הקורונה בעצמו".

    "אין מנוס בהקשר זה מלפעול באמצעים הכי קשים נגד אותו סוהר, ולהבהיר לכל המשרתים בגופים כי לא תהיה כל סובלנות להתנהגות מסכנת חיים מסוג זה".

    מ"מ נציב שב"ס גונדר אשר וקנין: "אני רואה את האירוע בחומרה ואני מצפה להתנהגות מבצעית וערכית ברמה גבוהה ביותר מכל סוהרי הארגון. הנחתי לפעול מיידית לפתיחת הליכי פיטורין כנגד הסוהר. סוהרי שב"ס ימשיכו לפעול בנחישות ובמקצועיות למניעת התפשטות הקורונה בבתי הסוהר".



    0 תגובות