1213 דוחו"ת ביממה האחרונה: המפכ"ל הורה להגביר את פעילות האכיפה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on 1213 דוחו"ת ביממה האחרונה: המפכ"ל הורה להגביר את פעילות האכיפה

    לקראת חידוש הסגר הלילי על הערים האדומות, המשטרה מפרסמת את הנתונים על נתינת הדוחו"ת לאזרחים ובעלי עסקים שלא נשמעו להוראות תקנות הבריאות

    הסגר אמש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חידוש הסגר הלילי על הערים האדומות בישראל, מ"מ מפכ"ל המשטרה הנחה הערב (רביעי) להגביר את פעילות האכיפה ברחבי הארץ בדגש לאזורים מוגבלים. האכיפה תתמקד בריכוזי קהל והתקהלויות העומדות בניגוד לתקנות וכן בבתי עסק ובמרחב הציבורי

    במשטרה שבים ומדגישים כי שיתוף הפעולה של הציבור הכרחי. מצופה מהציבור לקיים את הוראות החוק ולהישמע לשוטרים, שכן רק יחד נצליח לשמור על הבריאות של כולנו.

    היום מפרסמת המשטרה את כמות הדוחו"ת שניתנו לאזרחים, ביממה האחרורנה ניתנו ברחבי הארץ ע"י המשטרה 1,213 דו"חות בגין הפרות של התקנות.

    מאז תחילת אכיפת תקנות הקורונה לפני כחצי שנה ועד היום בצהריים, ניתנו בסה"כ למעלה מ-211,000 דו"חות בכל רחבי הארץ בגין ההפרות השונות.

    כמו כן, מאז תחילת השבוע ועד היום בבוקר בוצעה פעילות אכיפה משטרתית אינטנסיבית למניעת התקהלויות שכללה פיזורם של 13 אירועים בחצרות בתים, ובנוסף 10 אולמות וגני אירועים שנסגרו.

    בנוסף, נסגרו מספר בתי עסק ובוצעו 70 שימועים ו-60 אזהרות לבתי עסק שהפרו את החוק.

    גם הערב ובמהלך הימים הקרובים אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו במוקדים השונים לצורך ביצוע חסימות וסיורים במטרה לבצע פעילות פיקוח, אכיפה והסברה של הגבלות התנועה באזורים שנקבעו ובכלל. מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות כי רק יחד נוכל לנצח את הנגיף".



    0 תגובות