מעבר לאתר המותאם




1

משרד התקשורת: בזק חויבה להציע חבילות דקות מוזלות

צבי טסלר No Comments on משרד התקשורת: בזק חויבה להציע חבילות דקות מוזלות

משרד התקשורת הורה לחברת בזק להציע חבילות שיחה מוזלות המאפשרים מתן מענה תואם וארוך טווח לצרכנים הצורכים דקות שיחה מרובות בטלפוניה הנייחת בשל השינוי באורחות החיים שיצר משבר הקורונה

10:49
23.10.20
ישראל רובין 2 Comment on הטיחה ביועמ"ש: "פרשת משפטים בושה" – ועוכבה לחקירה בשבת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות מוקלטות

גם בפייסבוק

היום ברדיו

[daily-schedule schedule=1]

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת בשיתוף שר האוצר אישרו סלי תשלומים חלופיים חדשים (חבילות דקות מוזלות) לחברת בזק, המאפשרים מתן מענה תואם וארוך טווח לצרכנים הצורכים דקות שיחה מרובות בטלפוניה הנייחת וזאת בשל השינוי באורחות החיים שיצר משבר הקורונה.

בעת משבר הקורונה, וביתר שאת במהלך הסגר בגל הראשון נצפתה עלייה משמעותית בשימושים בטלפוניה הנייחת והניידת עקב הלימוד מרחוק והעבודה מהבית. משרד התקשורת נקט כבר אז בפעולות מיידיות במטרה למנוע חיובים גבוהים במיוחד לצרכנים ואכן אזרחים רבים זוכו בסכומים כוללים של כ- 25 מיליון ש"ח.

על מנת להערך טוב יותר לאירוע דומה אישרו שר התקשורת, חה"כ יועז הנדל, בשיתוף עם שר האוצר, חה"כ ישראל כץ, לחברת בזק לשווק סלי תשלומים חלופיים חדשים למגזר הפרטי. סלים אלה שהוגשו לבקשת המשרד, כוללים 3,000 ו-5,000 דקות שיחה ליעדים נייחים- כמות דקות גדולה באופן משמעותי מבסלים שקדמו למשבר הקורונה.

במסגרת זו אושר לחברת בזק לשווק את הסלים החדשים לתקופה של שנתיים, ואלה יהיו זמינים להצטרפות הצרכנים כבר בימים הקרובים.

במשרד התקשורת מציינים כי סלים אלו מהווים חלק מהפתרונות עליהם שוקד המשרד בחודשים האחרונים להתמודדות עם האתגרים החדשים שמשבר הקורונה מייצר, כגון עליית השימוש בטלפונים. בהודעת המשרד צוין כי המשרד בוחן בימים אלה סלים נוספים ופתרונות שונים כחלק מהמענה לשינויים אלו.

שר התקשורת, חה"כ יועז הנדל: "משבר הקורונה הביא עמו שינויים רבים ואתגרים המחייבים אותנו בשינויים ובהתאמות בכדי להבטיח מינימום פגיעה בציבור. סלי התשלומים החדשים מביאים פתרון ארוך טווח לשינויי הצריכה שמביא המשבר ולצימצום ההוצאה החודשית וזאת בהמשך להחלטות המשרד במהלך הגל הראשון של התפרצות המחלה שהביאו להחזרים של כ- 25 מיליון ש"ח לצרכנים בגין תשלומים בעד חריגה מדקות שיחה".

מנכ"לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין: "משרד התקשורת ממשיך לבחון גם בימים אלה התאמות ושינויים נוספים בהתאם לצרכים המיוחדים להם נדרשת האוכלוסיה בתקופה זו, ופועל לגיבוש מענים שונים בצורת סלי תשלומים מגוונים, ופתרונות נוספים שיקלו ויפחיתו את התשלומים של הצרכנים".



0 תגובות