זוהר תוקף: "גמזו צריך להבין שהוא לא יכול לעצור את הטיסות לאומן"

אליהו גרין No Comments on זוהר תוקף: "גמזו צריך להבין שהוא לא יכול לעצור את הטיסות לאומן"

יו"ר הקואליציה פותח במתקפה על הממונה על המאבק בקורונה פרופ' גמזו: "גמזו צריך להבין שהוא לא יכול לעצור את הטיסות לאומן; הוא מנהל את הפרויקט שנקרא פרויקט הקורונה, המספר יציבים אבל לא מעולים. הוא צריך להסיק את המסקנות של עצמו"

מיקי זוהר צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר תקף הבוקר בחריפות את פרויקטור המאבק בקורונה, פרופ' רוני גמזו על רקע התעקשותו שלא לאפשר טיסות לאומן שבאוקראינה לקראת ראש השנה, גם לא בדרך של מתווה כלשהו.

לטענת זוהר, אלו שחפצים לעשות זאת יסעו גם שלא במסגרת מתווה זה אוח אחר ואין דרך למנוע מהם לעשות זאת "גמזו צריך להבין שהן יקרו. נוכל לאפשר לאנשים לממש את הרצון שלהם להאמין כמו שאנחנו מאפשרים את הרצון של האנשים להפגין", אמר זוהר בראיון ל'כאן רשת ב'.

זוהר הוסיף "הרבנים מנסים לייצר מתווה שכרגע פרופסור גמזו מונע. הוא בטוח שיש ביכולתו למנוע מישראלים להגיע לאומן, אבל הוא היה בטוח שיש ביכולתו להפסיק את ההפגנות. את ההפגנות הוא לא הצליח להפסיק ואני מאמין שהוא גם לא יצליח".

לדבריו "הוא מנהל את הפרויקט שנקרא פרויקט הקורונה, המספר יציבים אבל לא מעולים. הוא צריך להסיק את המסקנות של עצמו. שלא יחפש סיבות להתפטרות שלו אם הוא רוצה להתפטר".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב לדבריו של ח"כ מיקי זוהר ול'השתלחותו' כלשונו, בפרופ' גמזו הבוקר: "תגידו ממשלת ישראל, אתם אמיתיים?! ‏אחרי חודשים של בלאגן וכישלון טוטאלי שלכם לייצר מדיניות קוהרנטית ואמון ציבורי הבאתם פרויקטור וסוף סוף נראה היה שהעסק מתחיל לעבוד. ‏גבו אותו ותנו לו לעבוד!", כתב סמוטריץ בהודעה שהוציא.

"‏תפסיקו לתקוף אותו מכל הכיוונים, לקרוא לו להתפטר, לתקוע לו כל הזמן מקלות בגלגלים, ואז לזרוק עליו את הכשלונות שלכם. ‏מה קרה? נבהלתם מזה שנראה היה שהוא מצליח ולוקח לכם את הקרדיט?!".

סמוטריץ הוסיף "‏גם אני לא מרוצה מכמה מההחלטות של גמזו ואולי הייתי פועל אחרת, אבל זה הכי פחות חשוב. אין אחריות ללא סמכות. תנו לא את הסמכות, תיישרו קו, ואז תבחנו את האחריות וההצלחות שלו".

"‏‏בזמן שאתה והחברים שלך עסוקים במשחקים פוליטיים של כן או לא בחירות – גמזו עובד קשה במציאות בלתי אפשרית. ‏אתה לא מתבייש לתקוף אותו אישית ובצורה כזו לא עניינית?! אבדה הבושה לחלוטין?!".

"ועוד מילה לשליח של נתניהו", הוסיף "מי שהתנגד לאורך כל הדרך להגבלת ההפגנות בבלפור היה נתניהו!! אני הייתי שם בישיבות הממשלה והוא זה שהתנגד לכך. אולי הוא זה שחושש מהתקשורת?!".

"‏גם עכשיו הוא נמנע מלחתוך ולקבל החלטות, מאפשר לשרים להתכתש עם גמזו, עומד מהצד ומחפש על מי לגלגל את האחריות", האשים סמוטריץ.



0 תגובות