טנקים של צה"ל תקפו עמדות חמאס בתגובה להפרחת בלוני הנפץ

קובי פינקלר No Comments on טנקים של צה"ל תקפו עמדות חמאס בתגובה להפרחת בלוני הנפץ

לילה מתוח סביב עזה וביהודה ושומרון: טנקים של צה"ל תקפו עמדות תצפית בתגובה להפרחת בלוני הנפץ | קבר רחל: כוח צה"ל זיהה מחבל שניסה להשליך בקבוק תבערה לעבר מתחם הקבר. הלוחמים ירו לעברו וסיכלו את הפיגוע

טנק מרכבה. ארכיון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מספר תקריות ועימותים בין צה"ל לפלסטינאים אירעו הלילה (בין ראשון לשני) בגזרות השונות, ביו"ש ובעזה. סביב רצועת עזה, נמשכו העימותים בין צה"ל לפלסטינים סמוך לגדר.

בנוסף נרשמו אתמול ואמש 28 מקרים של בלוני נפץ ובלוני תבערה. בתגובה, טנקים של צה"ל תקפו עמדות תצפית של חמאס ברצועה. דובר צה"ל מסר "לפני זמן קצר, תקפו טנקים של צה"ל עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה להפרחת בלוני הנפץ והתבערה משטח רצועת עזה לשטח ישראל ולהפרות הסדר על הגדר".

בהמשך הלילה יחידות ה'בלבול' של חמאס השליכו מטענים וחפצים לעבר כוחות צה"ל באזור ג'בליה. לא היו נפגעים. בצה"ל נמנעו משימוש בכח אוירי, אולי מתוך נסיון שלא להסלים את הטרור בשטח למרות בלוני הנפץ שכילו שטחים רבים.

ככל הידוע משלחת מצרית ובראשה אנשי המודיעין המצרי אמורה להכנס לרצועה כדי להביא לרגיעה בשטח. על פי פרסומים שונים, לצד המסר המפוייס, יועבר דרך המצרים גם מסר ברור שאם לא תהיה רגיעה עוד השבוע – צה"ל יגיב באופן חריף במיוחד.

וביו"ש, כוח צה"ל זיהה מחבל שניסה להשליך בקבוק תבערה לעבר מתחם קבר רחל. הלוחמים ירו לעברו וסיכלו את הפיגוע. דובר צה"ל מסר: "לפני זמן קצר סיכל כוח צה"ל ניסיון פיגוע סמוך לקבר רחל שבמרחב החטיבה המרחבית 'עציון'. לוחמי צה"ל זיהו מחבל שניסה להשליך בקבוק תבערה לעבר מתחם הקבר. הלוחמים הגיבו בירי וסיכלו את הפיגוע. זוהתה פגיעה".

במערכת הביטחון נערכים לעוד יום של הסלמה בדרום ואף חידדו את הנהלים.



0 תגובות