מבקר המדינה 2020 \\ אריאל שרפר • דעה

    אריאל שרפר No Comments on מבקר המדינה 2020 \\ אריאל שרפר • דעה

    בזמן שבארה"ב יש נשיא שלא מפסיק לבקר את התקשורת מחוץ למגרש הביתי שלה ואפילו המציא מונח תקשורתי משלו ("FAKE-NEWS")  בישראל הרוב עדיין מאמין לחדשות- ובדיוק בגלל זה "מבקר המדינה" מדגים מה יקרה אם מישהו ינצל את זה… 

    צילום: אריאל שרפר
    12:10
    19.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on 'חוק הרבנים' נגנז: ההתנגדות בקואליציה והמשמעות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "חדשות-כזב אך-שווא"

    נתפס חכם סיני זקן מאד שהמציא את הקורונה והצליח "לעבוד" על כל העולם. הנשיא טראמפ צייץ: "אמרתי לכם".

    במבצע חשאי משולב ומורכב של כוחות צבא ארה"ב, צה"ל, נאט"ו, יוניפי"ל, ארגון הבריאות העולמי, לוויינים, האף.בי.אי, הסי.אי.אי, וה-בי.בי.אן- תפס כוח אמריקני (בפיקודו הישיר{וגם ירקוד}של הנשיא טראמפ שחילק הוראות מדויקות מבונקר תת-קרקעי בהודו לחיילים אמריקנים שצוידו באמצעי לחימה מקוריים מתנת ידידו הלא רשמי והבלתי נראה של טראמפ- קים ג'ונג און אנד עוף) חכם סיני זקן מאד שבשל-כך לא ניתן בשום אופן לקבוע את גילו- שאחרי עינויים קשים שכללו נעילה בחדר עם עטלף והחזקת עוגיית מזל מעל הראש בידיים קשורות הסכים להודות שהוא המציא את כל הסיפור על הקורונה וגם גרם למדענים ולכל האנשים בעולם להאמין שבאמת יש דבר כזה. למרבה הצער של אותו חכם סיני עתיק שכנראה נולד בערך שבוע אחרי בריאת העולם רק על שני אנשים בלבד הוא לא הצליח להשפיע והם סיפרו לכולם שנגיף הקורונה לא באמת קיים: האחד הוא זה שתפס אותו- הנשיא טראמפ- שמיהר להעלות תמונה של הסיני מחזיק שלט שעליו כתוב באותיות קידוש לבנה: – אין באמת נגיף קורונה – ולכתוב מתחתיה: "אמרתי לכם".

    השני שהסיני הזקן לא הצליח להשתלט על מוחו הוא איזה פרופסור מישראל בשם LESS או LASS שלא משנה כמה הסיני ניסה להינעל על גלי המוח שלו הוא פשוט לא הצליח להשתלט עליהם- אולי בגלל שהם בכלל לא היו שם וזה היה תדר אחר לגמרי ממה שהסיני ראה בחייו- שזה הרבה יותר מדי. כשהסיני נשאל על ידי כתבים מי שילם לו כדי לבצע את המזימה הנוראה הזאת של המצאת הבלוף של הקורונה הוא חייך בפה ריק משיניים ואמר מילה אחת פשוטה: ביבי. כמה דקות אח"כ צייץ לפיד בטוויטר את צילום המסך של הודאת הסיני וכמו טראמפ כתב: "אמרתי לכם".

    החרדי שקנה את עולמו(בשעה אחת יותר מדי)

    במהלך שימוע מיוחד שנערך בקונגרס האמריקני סיפר נציג מכירות זקן ושבע מדי שפוטר מטעמי דת ומצפון אחרי שיצא להפסקת אוכל וסירב לברך ברכת אמזון על עסקת המכירה המדהימה שנעלמה מעיני הציבור כבר כמה שנים: כשהיה אותו נציג מכירות צעיר ושאפתן מדי בראשית דרכו החליט להציע את העולם למכירה ואף הנפיק שטר בעלות בסכום שאי אפשר היה להאמין שמישהו ישלם אותו: דולר אחד. למרבה ההפתעה המתקשר הראשון היה אדם חרדי ומסתורי בשם י.ליצמן שהציע בתמורה לעולם דולר שקיבל לתת לצדקה בחופשה משפחתית בכפר חב"ד. העסקה החזיקה מעמד קצת יותר משעה שכן התערבות מסתורית של גורם וירוסי לא ידוע הנושא את השם המסתורי עיוות L ביטלה את העסקה בטענה שעם דולר שניתן למתן צדקה אין הצדקה לתת לחרדי להשתלט על העולם ברגע אחד ואפילו לשעה אחת זה מפחיד מדי מישהו כמו עיוות שמנסה בכל כוחו להפוך את העולם למקום שרק מי שחושב כמוהו יוכל לחיות בו ותוך כדי זה מאשים את החרדים באותו הדבר בדיוק. כך גילה העולם במקרה שניצל מעסקת מכירה חסרת תוקף ואחריות- אבל עד היום אותו י.ל מסתורי מספר לנכדיו וניניו שיש קונה עולמו בשעה אחת בעיקר אם הוא יודע ומסביר לכולם שמי שאמר והיה העולם מעמיד אותו על התורה(והיהדות) העבודה(לא המפלגה) וגמילות חסדים(גמ"חט)

    משבר הזחלוואי העולמי

    רבים הם הטועים לחשוב שהעולם יקלע למשבר חמור במקרה של מחסור משמעותי בשני נוזלים חיוניים ביותר: מים ונפט. טעות! כתוצאה מפיצוץ שמקורו בטיל סורר שפגע ביקב במחוז זחלה בלבנון הכריזו יוצאי מרוקו וצפון אפריקה בכל העולם על שבוע בכי זעם ומכות איש לרעהו בשל חיסול המאגר היחיד והגדול בעולם של ערק זחלוואי שגרם לעולם להבין שזהו הנוזל השלישי בחשיבותו אחרי נפט ומים- וכשמיליוני מרוקאים מתרגזים על מחסור בערק-אין אשכנזי אחד שלא מזיע( ערק בערבית=זיעה- למי שטרם למד להשתמש בויקיפדיה) השלטון בלבנון טען שחיזבלון שאיבד את הצפון אחראי לאסון- אבל החיזבלונים טענו שהשריפה ביקב המרכזי של זחלה פרצה מזיקוק שהסתתר בחבילת מתנה ששלח איזה מכלוף אחד מישראל בניסיון לגמול את המרוקאים האסלים מלהתמכר לתוצר הלבנוני הגולמי ולעבור לקנות רק את הערק המיוצר בגליל כי חובה לתמוך במוצרים ישראלים בתקופה כלכלית קשה אפילו שערק לבן-כחול זה דבר שקשה לבלוע בלי להזיע ולסבול אח"כ מקשיי נשימה וחוסר טעם ולכן מומלץ לשתות אותו מראש בבידוד.

    מומחים מעריכים כי המחסור העולמי בערק זחלוואי לבנוני ימשך לפחות עד שאותו מכלוף יצליח להעביר חבילת מתנה עם זיקוק שתגיע "בטעות" לבונקר תת-קרקעי בלבנון.. ועד אז- לחיים!

    ביקורת עצמית: בכל פעם שכותבים מאמר סאטירי יש חשש קל שבקלים שיהיה בן-אדם אחד שאין לו חוש הומור או לא מבין ציניות ויפגע יעלב או יתקוף בחריפות את הדברים שנכתבו לעיל. לכן המבקר חייב להוסיף משהו שלא רצה לכתוב אבל כנראה שאין ברירה כדי שלא יסתבך אחר-כך: הדברים שנכתבו בטור השבוע הם סאטיריים מופרכים ולא-הגיוניים וכל קשר בינם למציאות מקרי בהחלט וזאת כביקורת על תופעת "הפייק-ניוז" והניפוח התקשורתי המוגזם המורגש לאחרונה בכל העולם ואין ולא הייתה לכותב כל כוונה לפגוע באף אחד ואם מישהו בכל זאת נפגע- סליחה (ותתחילו להתרגל לשמוע את זה הרבה כי עוד מעט חודש אלול)

    רוצים לבקר את המבקר? [email protected]



    0 תגובות