אבוטבול לשר התקשורת: "עצור את ההסתה של עיתון הארץ"

    ישראל רובין No Comments on אבוטבול לשר התקשורת: "עצור את ההסתה של עיתון הארץ"

    ח"כ משה אבוטבול בפניה לשר התקשורת על הקריקטורה בעיתון הארץ נגר הציבור החרדי: "אבקשך להיכנס במיידי לעובי הקורה ולפנות לכל כלי התקשורת בכלל, ולעיתון הארץ בפרט – להפסקה מיידית של ההסתה החמורה נגד החרדים"

    משה אבוטבול צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:16
    19.03.24
    איתי גדסי No Comments on מתגבשת קואליציה בבני ברק; ש"ס בדרך לאופוזיציה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הזעם הציבורי על הקריקטורה בעלת הניחוח האנטישמי שפורסמה היום בעיתון השמאל הקיצוני 'הארץ', פנה ח"כ משה אבוטבול לשר התקשורת יועז הנדל בדרישה להתערב ולגעור בעיתון 'הארץ'.

    במכתבו לשר התקשורת הנדל, הזכיר אבוטבול לשר כי אך לא מזמן הוא הבטיח לו לטפל בדברים מעין אלו: "במענה למכתבי בדבר הפסקת ההסתה נגד הציבור החרדי בתקשורת, שקיבלתי ממך בתאריך 02/06/2020 כתבת לי: "אני רואה שליחות אישית בהרגעת שיח השנאה, בהורדת רף הקיצוניות ובהמרת השיח המתלהם בשיח מכובד, ענייני ומחבר. כעת, בתפקידי כשר התקשורת, אני מחויב לעשות כל שאוכל כדי למנוע הסתה נגד הציבור החרדי, הציבור הערבי וכל קבוצת מיעוט אחרת. אף קבוצה או קהילה בציבוריות הישראלית אינה צריכה לסבול משיח מתלהם או מדעות קדומות".

    "לצערי", כתב ח"כ אבוטבול "ההסתה נמשכת ואף גוברת בעקבות נגיף הקורונה, רק היום פורסם בעיתון הארץ קריקטורה של עמוס בידרמן, כביכול הציבור החרדי מפיץ מחלות ומביא את הנגיף במזוודות מחו"ל, אני רואה זאת בחומרה רבה. אבקשך להיכנס במיידי לעובי הקורה ולפנות לכל כלי התקשורת בכלל, ולעיתון הארץ בפרט – להפסקה מיידית של ההסתה החמורה נגד החרדים, שרק נועדה לפלג את עם ישראל , בתקופה קשה זו. לצערנו נגיף הקורונה אינו מבדיל בין דם לדם, ואני תפילה שנגיף הקורונה יעלם יחד עם נגיף ההסתה", חתם ח"כ אבוטבול את מכתבו.



    0 תגובות