בדיקה בדקה: משלחת המחקר המריאה להודו לסדרת מחקרים

קובי פינקלר No Comments on בדיקה בדקה: משלחת המחקר המריאה להודו לסדרת מחקרים

ראשונים בעולם: הטכנלוגייה הישראלית לבדיקת קורונה בדקות ספורות, יוצאת למחקר לאישוריים סופיים בהודו. צוות מחקר משותף למשרד הביטחון, הבריאות והתעשיות הביטחוניות בישראל יסצע דגימות מאסיביות במדינת הענק שיתנו את האישור לבדיקת הקורונה המתקדמת בעולם

מטוס. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הראשונים בעולם. המשלחת הישראלית, המשותפת למשרדי הביטחון, החוץ והבריאות, המריאה היום (ראשון) מנתב"ג, בשני מטוסים של חברת 'ישראייר', שזוהי טיסתה הראשונה להודו. המשלחת צפויה לנחות בדלהי שבהודו, מחר לפנות בוקר.

המשלחת מונה כ-20 מומחים בתחומים שונים ממשרד הביטחון, צה"ל, משרד הבריאות והתעשיות השותפות לפיתוח הטכנולוגיות. המשלחת תבצע בהודו את השלבים הסופיים במחקר של טכנולוגיות מתקדמות לאבחון מהיר, בתוך דקות, של נגיף הקורונה.

שיתוף הפעולה הייחודי בין ישראל להודו יאפשר למשלחת לאסוף עשרות אלפי דגימות בתוך עשרה ימים בלבד ולהעבירן לפיענוח במערכות מחשב מבוססות בינה מלאכותית. דיגום מאסיבי זה יאפשר לקצר תהליכים ולקדם את אישור הטכנולוגיות. הפעילות המשותפת קיבלה מראש את כלל האישורים הנדרשים בהודו ובישראל.

על שני המטוסים להודו הועמסו, ביוזמת משרד החוץ, גם טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך למאבק בקורונה ומכונות הנשמה המיוצאות להודו באישור חריג.



0 תגובות