השר אמיר אוחנה בריאיון: "אין היגיון להגביל תפילות ולא הפגנות"

אסתי פלד No Comments on השר אמיר אוחנה בריאיון: "אין היגיון להגביל תפילות ולא הפגנות"

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה בריאיוטן ל'מהדורה המרכזית' מציע לשקף את דיוני הממשלה על ההגבלות, לאור אי האמון שנוצר בציבור. על אלימות שוטרים במגזר החרדי הבטיח השר, "ייכנסו תכני לימוד ייעודיים לשוטרים. יש מגמת שיפור לאחרונה". על ההפגנות המסוכנות לבריאות מבהיר אוחנה, "אם היה תלוי בי הייתי אוסר על קיום ההפגנות"

צילום: פלאש 90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לטענות כנגד החלטות הממשלה על ההגבלות, לדבריו, "ההחלטות בממשלה בנושא הקורונה מתקבלות אחרי דיונים מעמיקים עם אנשי המקצוע" עם זאת הבהיר אוחנה כי הוא בעד "לשקף את הדיונים, ולתת לציבור כמה שיותר מידע. ברגע שהציבור יבין על סמך מה מתקבלות ההחלטות הוא יהיה קשוב יותר" הסביר השר לבטחון פנים.

על האלימות המשטרתית כלפי הציבור החרדי, הבטיח השר על מגמת שינוי במשטרה והוסיף, "קיבלנו החלטה שבמכללה לשוטרים בבית שמש – יכנסו תכני לימוד ייעודיים של היכרות עם המגזר החרדי. המטרה שכל שוטר שעובר שם – ילמד יותר מהי האוכלוסייה החרדית. אני ער לתחושה שהחרדים מרגישים יחס לא הוגן, אבל יש בימים האחרונים מגמת שיפור".

על הפגנות הענק המסוכנות למרות מגיפת הקורונה, הבהיר השר את דעתו בנחרצות,"אם זה היה תלוי בי הייתי מוציא 'איסור לקיים הפגנות' אבל זו החלטה של משרד הבריאות, ושוחחתי בעניין עם מנכ"ל המשרד כדי לשמוע את דעתו. עם כל הכבוד לדמוקרטיה, הנגיף הזה לא מבחין שמדובר בהפגנה".

אוחנה המשיך וביקר את ההחלטות השערורייתיות של פקידי משרד הבריאות, "אין היגיון שתפילה מותרת עד עשרה אנשים והפגנה עד אלפים. מה ההיגיון? אם במחאה יעמדו אלפי מתפללים עם שלטי מחאה ויתפללו אז פתאום זה יהיה מותר?" תהה השר אוחנה.

אוחנה תקף את נבחרי הציבור שקוראים למרי אזרחי במגיפה, "יש חברי כנסת שמעודדים את הפילוג והשיסוי, שחבר כנסת קורא לא לציית להנחיות משרד הבריאות, אז באיזו דרישה אפשר לבוא לציבור? הממשלה יותר גדולה ומסורבלת, עם הרבה בירוקרטיה".



0 תגובות