מספר ראשי סניפים בליכוד על החלת הריבונות: "שעת כושר שלא תחזור"

    אריאל שרפר 1 Comment on מספר ראשי סניפים בליכוד על החלת הריבונות: "שעת כושר שלא תחזור"

    מספר ראשי סניפים בליכוד הוציאו מכתב לראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן, בו הם תומכים בהחלת הריבונות בתקופה הנוכחית, "אנו מחזקים את התביעה שעל הממשלה וראש הממשלה לעמוד בעוז על הנקודה גם מול ארה"ב"

    יוסי דגן צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלת הריבונות. מספר ראשי סניפים בליכוד הצטרפו היום (חמישי) לדרישתו של ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מראש הממשלה להחלת ריבונות כפי שהוביל את המהלך מול ממשל טראמפ.

    במכתב שהוציאו לדגן כתבו בין השאר: "אין מדובר במאבק של המתיישבים ביו"ש לבדם.
    אנחנו ראשי סניפים בליכוד אנשים שפעילים שנים בתנועה, ובכירים בתנועה מבקשים לחזק את ידיך ולומר שזו דעתנו וזו הדעה הרווחת בתנועת הליכוד".

    עוד הוסיפו, "הליכוד הוא ריבונות מלאה ביהודה ושומרון ולא הפקרת ישובים מבודדים. הליכוד הוא ריבונות מלאה ולא הקמת מדינה פלסטינית".

    ראשי הסניפים חיזקו את ידי נציגי המתיישבים, "אנו מחזקים את התביעה שעל הממשלה וראש הממשלה לעמוד בעוז על הנקודה גם מול ארה"ב. ההחלטה על החלת הריבונות התקבלה ברוב גדול במרכז הליכוד. וזו הייתה הכרעת הבוחר 3 פעמים בבחירות. גם בשעה זו בה הקורונה משתוללת. יש לטפל בקורונה ובאותה מידה לא להפקיר את ארץ ישראל ולהחיל ריבונות. זו שעת כושר שלא תחזור".

    על המכתב חתמו בין השאר: אורן כהן, יו"ר סניף הליכוד בכפר סבא, יצחק מתי יו"ר סניף הליכוד בראש העין, רחלי סקעת, יו"ר סניף רעננה ויאיר דוידי, יו"ר סניף רמת גן,

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר לאחר פרסום המכתב: "ההצטרפות של חברי לתנועת הליכוד בקול ברור לדרישה להחלת הריבונות היא מוסרית ובעתה. על הממשלה לטפל בקורונה ובד בבד לא להפקיר את החזית המדינית. אנו בשיאה של תקופה היסטורית, שלא תחזור. זו העת להחיל ריבונות לעמוד בעוז על הנושא על אף הקשיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עסקת המאה ס-כ-נ-ה ליהודים ! ! !